nachtmerries

hoi dames,

kwilde ff wat van me aftypen, heb de laatste nachten nachtmerries....kben smorgens echt kapot!!!!

en waardoor????? kheb geen flauw idee. ik kan ze me allemaal wel herinneren!

2 nachtmerries kwamen er op neer dat ik me alleen op de wereld voelde. er waren heel veel bekende in mijn nachtmerrie, maar het leek net of niemand me wilde zien/zag. hoe ik ook schreeuwde of riep.

en vannacht was ik ergens ook weer met veel mensen en ook de ex van mijn vriend was er (heb ik nog nooit gezien....)en ik moest in mijn nachtmerrie ergens iets ophalen (een fles wijn ofzo???), en toen ik terug kwam had die ex mijn vriend geslagen enz.

nou, zou het iets betekenen....kweet het niet.....

ik weet ook dat het nix te maken heeft met zwanger worden, maar het houdt me zo bezig waarom ik nu nachtmerries krijg, dat ik het hier toch ff van me af wilde schrijven....

bedankt...
xx kimpansee

Hee wat naar die nacht merries!!

Waarschijnlijk heeft het niets ergs te betekenen hoor. Waarschijnlijk heb je (misschien ongemerkt) veel aan je hoofd en daar krijg je onrustige dromen van.
Misschien helpt het om een valeriaantje te nemen voordat je gaat slapen zodat je fantasie zich wat rustiger houdt in je dromen! Ik doe dit af en toe ook omdat al dat ziekenhuisgebeuren je ook niet in de koude kleren gaat zitten.

Ik hoop dat je nachtmerries voortaan wegblijven!

Liefs Inge

bedankt voor de tip inge!
erg lief van je!

misschien heeft het ook wel te maken met het ziekenhuisgebeuren zoals je al zegt, indirect ofzo. ik ben ook heel druk op het werk, en met het huis (we zijn verhuisd een maandje of 4 geleden, maar nog al die tijd bezig geweest)

thanx lieverd!
xx kimpansee

Hee Kimpansee,

Het boek:
Verborgen taal van dromen

Een visuele reis door de wereld van droombetekenissen.

--------------------------------------------------------------------------------

AUTEUR: David Fontana
UITGEVER: Librero
PLAATS: Kerkdriel
ISBN: 9057643472
AANTAL PAGINA'S: 248
FORMAAT: 17 x 11
UITVOERING: Ingenaaid
ILLUSTRATIES: Geïllustreerd

--------------------------------------------------------------------------------
5.95

Via de slegte.... je vind dit als je "droombetekenissen" via Ilse zoekt.

Lijkt mij wel een leuk boek... ook voor leuke dromen....

Misschien heb je er wat aan...

En verder ...... hoop ik dat je vanavond wat lekkerder slaapt!

Liefs Lill

Terug
Bovenaan