nachtmerries...

hey dames,
de laatste 2 weken heb ik heel veel last van veel dromen en dan vooral nachtmerries..
ze gaan over vanalles en nog wat, bv vanacht had ik er eentje waarin mijn zus verongelukt was, en werd helemaal bang en huilend wakker..
dit schijnt wel allemaal door de zwangerschap te komen, omdat er emotioneel natuurlijk ook veel gebeurd en verwerkt moet worden..
hebben er meer dames hier last van??

Hier ook... De meest nare, vervelende en enge dromen. Zo gaat het een paar nachten goed, en zo een paar nachten achter elkaar weer van die nare dromen. Buurman van m'n ouders die ik 13 jaar ken is opgegeven door kanker, nieuws sloeg als een bom in. Ook de meest nare dromen over gehad, dat andere mensen het ook hadden en ikzelf ook. Maar ook andere nare dromen waarvan ik totaal niet weet waar dat vandaan komt. Het zit hier ook niet echt mee hoor... Moet de studie stopzetten maar dat kan nog niet doordat ik dan m'n studiefinanciering moet stoppen terwijl mijn vriend nog geen andere baan heeft, dus een behoorlijke druk wat op ons staat. Schoonfamilie die het ineens af laat weten tijdens de zwangerschap, de meest nare dingen zijn over me gezegd achter mijn rug om die geen eens waar zijn. Gewoon allerlei dingen die je niet verwacht, en dat hakt er dan best in en voornamelijk in die dromen zie ik dat goed terug. Maar als het een paar dagen wat beter gaat heb ik ook nog steeds nare dromen, denk dat we gewoon een stuk prikkelbaarder zijn nu door de hormonen en dat het ook op die manier in onze slaap doorwerkt... En al gaat alles in je zwangerschap van een leien dakje, komt er alsnog inderdaad heel wat op emotioneel gebied op je af!

Hopen dat die nare dromen snel voorbij zijn dus! Maar het ligt dus in ieder geval zeker niet aan jou.

Jep ook hier veel dromen, nachtmerries en slaapwandelen....Maarja. dat deed ik voor de zwangerschap ook al :) Droom wel veel over het kindje, maar veel positiefs gelukkig

Terug
Bovenaan