Nachtmerries

Vanmiddag dacht ik lekker met Ethan op bed te kruipen..want niet alleen hij maar ook ik heb last van de warmte.

dus hij melde zich weer voor de voeding lekker naar boven gegaan.. lekker liggend gevoed en hij kon nog net na het voeden een glimlach geven en viel toen in slaap dus was me lekker gegund om ook even een siësta te houden..

na anderhalf uur schrik ik me toch wakker van Ethan..
helemaal histerisch snikken als een gek onder tussen
niets hielp om hem te kalmeren zelfs de borst niet na een half uur eindelijk gekalmeerd maar nog wel snikkend aan het drinken..

nu was mijn vraag dus kunnen baby's al echt nachtmerries hebben? want ik kan geen andere verklaring vinden hier van..

Ik weet het niet, ik ken dat zelf niet.
Kan het zijn dat hij wakker schrikt op een plek die hij niet verwacht? Bijvoorbeeld als hij altijd in zijn eigen bed slaapt en nu opeens bij jou in bed?

Ja zeker weten. Het gebeurt hier af en toe ook. Echt gillen en niet te troosten. Geen honger geen pijn geen vieze broek alleen maar huilen en van die grote angstige ogen.

inderdaad supertje.. was zo sneu.. zelfs heen en weer lopen hielp niet..

@tamslot hij ligt wel vaker bij ons in bed smorgens als hij de slaap uit heeft keutelen vaak nog even bij ons in bed en hij heeft de eerste anderhalf a 2 maand bij ons op de slaap kamer in de wieg gelegen

oke, dan kan dat het dus niet zijn. Ivo is één keer in paniek geraakt omdat ik hem al slapend uit bed had gehaald en daarna in zijn wagen had gelegd, toen hij wakker werd lag hij dus opeens op een andere plek. Wel zielig dat niets dan helpt!

Zo te lezen hebben andere kindjes het ook wel eens dus zal dan toch wel dromen zijn blijkbaar.
Er is ook zoveel nieuws te beleven in de grote wereld en dat moet blijkbaar ook verwerkt worden!

Terug
Bovenaan