nachtritme vervolg.

Hoi Dames,

ik wou even het volgende met jullie delen.

ik had van de week al een topic geopend over het nachtritme, Johnny wou namelijk om 19.00 uur de laatste fles en dan gewoon doorslapen en 04.30 uur weer een fles.. dit was zijn nacht dus, ik kreeg het advies van meerdere om telkens een kwartiertje te rekken, dit ging dus absoluut niet.. het rekken ging op zich wel prima maar meneertje kwam gewoon de tijden dat ik alsnog om 19.00 de laatste voeding moest geven..

nou heeft hij afgelopen nacht om 19.00 uur zijn laatste voeding gehad en is tot 21.00 uur wakker geweest, daarna gaan slapen en kwam vanmorgen om 8 uur pas weer voor een voeding.. ik schrok me eigen kapot! normaal zet ik altijd een wekker voor 04.30 voor het geval hij niet zelf komt zodat ik toch even kan kijken of hij nog goed ligt, etc. etc. maar dit was ik dus nu vergeten en zag ineens 08.00 staan haha, maar goed alles is verder goed gegaan en hij is lekker alert.

ik heb nu dus wel het juiste ritme te pakken en hij heeft het allemaal zelf gedaan!

superblij!
08.00 - 12.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00

ben benieuwd of hij dit aanhoudt of dat hij het weer veranderd.

liefss

Heerlijk zo'n ritme! Gefeliciteerd eigenlijk ;)

Had Levy maar een ritme... pff hij komt gewoon als hij zin heeft! En dat is snachts nog zeker 2 keer rond 1 uur en 4 uur en dan sochtends meestal al weer om 6 uur/half 7... Maar hij drinkt dan ook maar heel kleine beetjes.

Wat fijn zeg! Hoop dat hij dit ritme vast houd!!!

Ludy, ik hoop dat Levy gauw in zijn ritme gaat komen hoor!
Finn slaapt ook pas sinds 11 weken door (nu dus anderhalve week).
En een ritme qua voedingen is er niet echt.
Hier 3 voedingstijden:
07.00-10.00-13.30-16.20-19.30-22.30
05.00-10.00-13.40-16.25 -22.00
8.15-13.50-16.30-18.30-22.00
Nogal verschillend dus.
Hij heeft een tijdje een ritme gehad van om de vier uur maar die was ook zo weer verdwenen!

Wat heerlijk dat Johnny zo lekker doorslaapt!

Sara heeft 1,5 week het ritme gehad van:
7.00-10.30-14.30-19.00(-23.00). Steeds vaker sliep ze zo vast dat wakker maken om 23 soms lukte maar dan wilde ze niet drinken.
Nu wordt ze echter weer elke nacht wakker rond 2 uur. En overdag is het ritme weer ver te zoeken!

hey meiden,

We beginnen met Vince ook steeds meer een beter nachtritme te krijgen..

Voedingen
06.00 10.00 14.00 18.00 23.00

Vanochtend werd hij voor het eerst pas om 6uur wakker. ik heb zo heerlijk geslapen kan de dag weer helemaal aan!

Alleen 's avonds in zijn bedje leggen is een ramp!! Dat wil meneer niet!

Kus

Soms zijn die kleintjes hun ritme gewoon even kwijt kan door een groeispurt komen. Meestal komt het ritme vanzelf weer terug en moet je gewoon even geduld hebben.

Maar fijn dat Johnny nu een goed ritme te pakken heeft nu.

Wij hebben eigenlijk een beetje hetzelfde probleem.
Ze krijgt altijd haar flesjes rondom dezelfde tijden

7.30
11.30
15.30
19.00
22.30

Het ging altijd prima, na die laatste fles sliep ze door tot de eerste fles 's morgens. Maar de laatste tijd wil ze na de fles van 19.00 al heel graag slapen. We leggen haar dan ook gewoon lekker op bed en maken haar dan weer wakker om 22.00/22.30. Maar nu wordt ze dus elke keer om 4.00 wakker! Ik hoop ook dat ze dit zelf gaat veranderen als ik volgende week weer aan het werk ben en als ze over een tijdje weer iets meer in de fles krijgt. Vind het ook zo zielig om haar wakker te houden tussen 19.00 en 22.30. Dan zelf maar weer 's nachts van bed af! Komt vast wel weer goed.

Maar heel knap van Johnny hoor! Hopelijk blijft het zo!

xxx

Hey Mandy,

Fijn hoor dat Johnny het zo goed doet!
Hoop voor je dat het zo blijft!
Wij hebben het geluk dat Lars al een paar weken een ritme heeft en dat is heerlijk. Vooral nu ik weer aan het werk ben.
Moet er niet aan denken dat ik er 's nachts nog uit zou moeten als de wekker om 06:15 gaat.
Wel sneu voor ons mannetje want die moeten we als ik moet werken om 06:50 wakker maken, maarja het is niet anders, ik red het anders niet.
Gelukkig slaapt hij in het weekend lekker uit tot tussen 07:30 en 08:30 :)

Hoe is het afgelopen nacht en vandaag met Johnny gegaan?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan