Nachtritme

Hallo allemaal

Sinds 5 nov ben ik een mega trotse mama van een zoon.!
Ons boeffie heeft ff drukke start gehad met borstvoeding wat niet lukte en na een week zijn we over gegaan op flesvoeding.

Nu zitten we sinds 2 weken op 5x150/5 voedingen waarbij de laatste fles tussen 21.00 en 21.30 uur is.. al heel snel is dat zijn laatste voeding en komt dan meestal tussen 4 en 5 uur.
Super mooie tijden alleen zouden we het fijn vinden als hij om 23.00 uur de laatste fles kreeg zodat hij de hele nacht door blijft tukken maar helaas maakt dat voor hem niet uit want hij komt evengoed tussen 4 en 5 uur.

Hij is vanaf begin een buikslaper en gebruikt geen speen bij het inslapen. Ook moeten wij hem in slaap weg leggen anders is hij te onrustig met het gewiebel met zn hoofd waardoor hij weer gauw wakker is..
Rug slapen of zij slapen is geen optie omdat hij zichzelf wakker maakt met zn handen..
Inbakeren mag nog niet ivm zn heupjes op mogelijk dysplasie dus dan lekker op zn buik, maar dan dus wel met dit als gevolg.

Mijn vraag is dus eigenlijk heeft iemand tips waardoor ik wel die 5 voedingen kan blijven geven en meneer doorslaapt of later de fles krijgt??
Verhogen van de fles naar 180 cc maakt ook geen verschil( 1 nacht geprobeerd)

Lieve groetjes Samantha

 
Misschien kan je de puck a baby proberen daar zitten ze gewoon los in maar wel met de handjes helemaal waardoor hij zich zelf niet wakker kan slaan.. 
Je kan ook proberen om om 4 uur een kleine fles te geven waardoor je s’avonds weer beter uit komt op 23:00 en ik zou de 180 fles wat langer proberen ze moeten dan ook even wennen dus misschien dat het na een week wel beter is en hij langer slaapt. 
 
 
Terug
Bovenaan