nachtrust

Hoi allemaal,

Ik word elke nacht rond 4.00 wakker en lig dan ongeveer een uur klaarwakker in bed. Soms val ik na een half uur - uur in slaap, maar soms is het dan 5.15 en  dan denk ik: "ik ga er maar uit" (normaal sta ik rond 6.15 op)
Maar het is zooooo vermoeiend! Ik lig er elke avond half 10 - 10 uur in en word steeds meer moe zo. Vooral op werkdagen is dat erg lastig!

Hebben jullie daar ook last van?
groetjes

Hi Sev,

herkenbaar! Ik lig er meestal ook tussen 22-23uur in en ik moet er dan rond 4-5uur uit om te plassen. Lig daarna in bed en ben dan klaarwakker! Idd erg frustrerend als je weet dat je wekker om 6.10uur gaat, val dan meestal tegen 6en pas weer in slaap!

Je bent dus niet de enige... Ik denk dat t er allemaal bij hoort! Moeder natuur!

groetjes Jannie

Heel herkenbaar! Helaas ;-)
En ook bij mij is het meestal vier uur als ik wakker word. In mijn vorige zwangerschap had ik het nog erger (komt misschien nog haha), toen wist ik dat wat ik ook zou doen, ik toch pas om zes uur weer in slaap zou vallen. Dus ging ik er vaak even uit, wat eten of wat lezen. En 's avonds er maar weer eerder in!

ook voor mij heel herkenbaar! ik slaap 4 uurtjes en ben dan klaarwakker en lig over van alles te piekeren. het maakt niet uit hoe laat ik op bed ga na 4 uren ben ik wakker. als ik mazzel heb dan slaap ik later nog een half uurtje tot een uur. als het dus even kan ga ik s'middags even op bed. ik hoop dat het straks wel beter wordt, want ze zeggen dat de laatste weken ook al een drama is wat slapen betreft.  sterkte ermee!!!

groetjes afke

Sorry, maar voor mij helemaal niet herkenbaar...(wilde ook even laten weten dat dat dus ook gewoon mogelijk is...)

Ben nauwelijks meer moe dan voor m'n zwangerschap. Probeer er (zeker door de week) wel op tijd (lees: voor 23h) in te liggen.
Ik slaap ook gewoon lekker door tot de wekker gaat of tot m'n dochter wakker is (gelukkig niet vaak meer 's nachts).

Terug
Bovenaan