Nachtrust

Hallo allemaal,

Het is rustig hier op het forum, ben zelf ook erg druk met de kleine. Sinds vorige week zijn we begonnen met inbakeren, Bas was erg onrustig en ging steeds minder slapen. Het is nog steeds niet helemaal super, vooral overdag niet maar de nachten gaan steeds beter. Sinds een paar dagen slaapt hij lekker een paar uur door, van middernacht tot ongeveer een uur of 5-6, het is nog niet helemaal perfect maar het is een start :)

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Nanda

Hoi!
Fijn dat de nachten steeds beter gaan. Wil Bas overdag niet slapen of alleen korte slaapjes?

Hier gaat het zo z'n gangetje. Firy blijft een rustig en tevreden meisje. Afgelopen week was ze wat onrustig. Dronk haar flesjes niet leeg en had wat meer aandacht nodig.

We kregen het advies van het cb om meer voeding overdag te geven, misschien dat ze dan zou doorslapen maar dat lukt dus niet. Ze krijgt nog steeds om de 3 uur een flesje en om 23uur proberen we er ook nog wat in te krijgen. Ze komt dan meestal weer rond 3uur en 6 uur. Niet ideaal maar omdat ze zo goed slaapt hoor je mij niet klagen.

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes!
mama van Fedde & Firy (6wk)

Hoi,

Steyn die slaapt sinds 2 dagen door.
Gisteren van 22:00 tot 5:30 en afgelopen nacht van 17:15 tot 3.30 ( hij was op 22:00 niet wakker te krijgen ) en toen kwam hij niet eerder om 7:15 weer.
Het was gisteren niet optimaal maar hij slaapt wel heel lang door.
Ach, het begin is er, en we hebben nog 5 weken de tijd, want dan begint het werken weer.
Zin ? nee.

Groetjes Friese leeuw en Steyn ( 11wk )

Yes vannacht weer !!!
Van 21:30 tot 5:45.
Heerlijk, ik hoop voor andere moeders dat, dat ook snel gebeurt met hun kindjes.
En mijn man heeft nu vakantie, dus alles gaat nu veel relaxter.
We kunnen de taken wat verdelen.
De een geeft Steyn eten en de ander kan ondertussen wat schoonmaken.
Zo hebben we nog wat tijd over om leuke dingen te doen.

Groetjes ...

Ik ben jaloers!! Devan slaapt 's nachts wel langer nu ik ben gestopt met bv, maar doorslapen is er nog niet bij. Ik maak hem niet meer wakker voor de late avondvoeding, dus slaapt ie van ca 8 uur tot half twee en dan tot een uur of zes, is al beter maar kan niet wachten tot een goede nacht slaap!!

Ik ben jaloers!! Devan slaapt 's nachts wel langer nu ik ben gestopt met bv, maar doorslapen is er nog niet bij. Ik maak hem niet meer wakker voor de late avondvoeding, dus slaapt ie van ca 8 uur tot half twee en dan tot een uur of zes, is al beter maar kan niet wachten tot een goede nacht slaap!!

Terug
Bovenaan