<p>Halloo,</p><p>Ik heb een dochtertje van bijna 10 weken. Ze is al ruim op gewicht en we voeden haar kunstvoeding op verzoek. Ze dronk 5x 200cc(incl schepjes), door cb afgeraden vanwege aanhoudende krampjes. Dus nu 5x 165cc, we hebben 1 avond 200cc gegeven voor de nacht en daar heeft ze van 21.30u tot 07.30u op geslapen. Dit was wel eenmalig haha... </p><p>We moeten haar vaker voor de 5e fles wakkermaken, maar dan drinkt ze eigenlijk niet goed. Als we de laatste fles weglaten dan heeft ze maar 4 flesjes.. ze zou volgens de formule 870cc per 24uur moeten binnenkrijgen maar dat haalt ze dan niet .. ik wilde vandaag dan proberen om ochtend en avondvoeding 230cc (plus schepjes) te geven en de andere 2 voedingen 200cc en dan hopen dat ze ertussen wat meer laat dan 4u.. ik wilde tussen 20.00u en 22.00u de laatste fles geven als ze dan wakker wordt maar vandaag lijkt ze wederom erg ontregeld.. om 07.45u 200cc gegeven. Sliep ze maar 1u30min. Daarna om 10.45u gevoed omdat ze aan het krijsen was, dit een flesje van 90cc omdat het me onwaarschijnlijk leek, en op het laatste van de fles viel ze in slaap.. toen heeft ze 1u45m en 30m geslapen. Uiteindelijk weer door krijsen Om 14.00u gevoed, hier dronk ze maar 170cc. Daarna in bed gelegd en ze slaapt gelukkig nog/weer.</p><p>Afgelopen week wordt ze echt super vaak wakker en ook huilen(dromen?)</p><p>Naar mijn idee had ze haar sprongetje al gehad, of ze ze al op haar nieuw sprongetje?</p><p>Ik lees overal zoveel u nachtslapen, maar vanaf hoelaat vinden ze het een nachtslaap? Meestal slaapt ze van 00.00u tot 05.30u en daarna valt ze in slaapt door de fopspeen. Deze moet ik wel meerdere keren weer indoen tot ongeveer 06.30u/07.00u</p><p>Hoe kan ik dit het beste aanpakken???</p>