nachtvoeding met 6 maanden

hallo,
mijn zoontje is nu 6 maanden en heeft nog steeds de behoefte om s nachts een flesje leeg te drinken!
heeft er iemand een tip voor mij het begint behoorlijk op te breken!
alvast bedankt!
groetjes louise
 
Echt een tip heb ik niet voor je. Als je kindje nog behoefte heeft aan een nachtvoeding doe je daar weinig tegen denk ik. Mijn zoontje is nu 9,5 maanden oud en slaapt pas sinds 3 weken door. Oeps, niet echt een fijn vooruitzicht he. Ik hoop voor je dat je zoontje snel door gaat slapen want ik weet uit eigen ervaring dat het op gaat breken.

Groetjes Nicole
 
hoi
misschien pap in de laatste fles, dan als hij snachts komt, alleen troosten tot hij weer slaapt, je hoort ook wel dat ze uit gewenning wakker worden. of de voedingen die hij heeft overdag geven, zodat hij wel aan zijn hoeveelheid komt, of nutrilon forte voor hongerige babys.
maar misschien heb je alles al geprobeerd, succes
 
Heb je al eens water ipv voeding geprobeerd? Dan went hij misschien aan het feit dat het geen etenstijd is 's nachts. Het schijnt dat de behoefte dan ook verdwijnt.
succes in ieder geval
 
Onze oudste sliep eerst goed door maar van 6 tot 8 maanden werd hij 's nachts wakker en eerst gaf ik hem dan de borst. Maar toen ben ik het gaan proberen met een klein flesje met 50 ml water in zijn bedje. Hij had al snel door dat hij dit kon pakken om er een slokje uit te drinken.
 
Terug
Bovenaan