nachtvoeding of doorslapen

Dag meiden,

Onze dochter Isis is zes weken en 3 dagen oud. Ze krijgt zes flessen van 110ml per dag, om de 3,5 uur,  ik hoefde geen nachtvoeding meer te geven. Alleen het doorslapen wil nog niet echt lukken.   Ik heb zelfs het gevoel dat ze nog een nachtvoeding wil, al lijkt me dat ook geen oplossing! Misschien  haalt ze haar dag en nacht ritme doorelkaar, de avonden slaapt ze goed en veel, als ze dan wat meer wakker en op is...............of over proberen te gaan op vijf grotere flesjes van 130 ml, al kan ze die hoeveelheid, denk ik, nog niet aan, help!!!!!!! Denken jullie even mee?
x Esther

hoi hoi,

Misschien is 6 weken nog wat vroeg om echt al geen nachtvoeding meer te geven als ze wel voor een voeding komt...
Mijn ervaring is dat ze ineens het dag- en nachtritme door krijgen!Mijn zoontje had ook ineens 5 uur tussen de voedingen toen kreeg hij 24:00-05:00-10:00, dus konden wij ook nog tot 10 uur slapen.

Dit werd steeds langer en met 10 weken sliep hij door en vaak moeten we hem rond half 9 zelfs wakker maken (22:30 laatste fles)

succes!

groetjes

Terug
Bovenaan