nachtvoeding

Ik zit met een vraag, wie kan me helpen?
Ik heb een dochter van 12 weken oud
bij de geboorte 46 cm en 3070 gr (ukkie dus). Ze krijgt flesvoeding drinkt nu
6 x 120 cc, meer wil ze niet opdrinken
ze is nu, 54 cm en 4820 gr. Wat kan ik doen om haar bijv. 5 flessen te gaan geven met meer inhoud (150cc).
om 23.00 krijgt ze haar laatste voeding en dan komt ze zo rond 5.00 weer. Tips?
 
Hoi Volgens mij heeft ze die voedingen allemaal nog nodig hoor..mijn kindje is ook zo;n ukkie (bij de geboortje 45 cm en woog 2040 gram)en drinkt er 7 van 120cc
 
als ze op het moment niet meer wil drinken, heeft ze er blijkbaar genoeg aan. Probeer de laatste voeding voor de nacht langzaam op te bouwen met 10 cc erbij en als ze dat opdrinkt de volgende dag ook weer die 10 cc extra geven. Ze gaat wel weer meer drinken. Mijn dochtertje van nu 11 weken drinken 5 x 180 cc!! en heeft daar nu even genoeg aan, wil nu ook even niet meer (hoeft natuurlijk ook niet, het is al heel wat voor zo'n kleintje) zij weegt nu 5575 gram en is58.5 cm lang
 
mijn kindje is nu 2 maanden en weegt 3900 gram en moet nog 7 voedingen hebben van 120cc als ik ze ophoog dan laat ze gewoon wat staan dus ze kan per keer niet meer kwijt denk ik..en ik geef nu dus nog steeds om de 3 uur en af en toe om de 3 ½ uur...
 
Mijn zoontje is inmiddels drie maanden.
hij was ook best klein bij de geboorte. Dat is nu niets meer van te zien trouwens. Hij wilde in het begin 8 voedingen per 24 uur.
Mij is altijd verteld dat een baby drinkt zoveel als hij nodig heeft.
Inmiddels zit hij op vijf voedingen per dag. Dit is heel natuurlijk gegaan. Hij heeft het zelf geregeld.
Het is dus denk ik een kwestie van geduld.
 
Mijn dochtertje (16 weken) heeft nu nogsteeds flessen van ongeveer 160 cc ze heeft geen behoefte aan meer en drinkt regelmatig minder. Daarom geef ik haar nu nogsteeds 5 flessen en om de 3 3,5 uur. Het hangt allemaal van het kindje af. Als ze maar voor het slapengaan nog even iets drinken komen ze met genoeg "suikers" de nacht door.
Allemaal een kwa\estie van vraag en aanbod en....Geduld!
 
mijn kleine man was bij geboorte 3220 gram en 46 cm (7-12-03 ) en is nu zeven kilo en 58 cm hij drinkt 5 keer per dag aan de borst en als ik kolf krijgt hij max 150 naar binnen gewerkt!!
 
Terug
Bovenaan