nachtvoeding

Hoi Denice,

Ik denk, dat het vanzelf komt. Levi is nu bijna 9 weken en slaapt nu van ong. 22 tot 6. Het is vanzelf gegaan. Ik maakte de fout om 's nachts, als hij wakker werd hem uit bed te halen en drinken te geven, maar nu heb ik gemerkt dat een speentje goed genoeg is en hij helemaal nog niet zo'n honger heeft. Misschien moet je dat eens proberen.

Groetjes Griet
 
Hoi Denice,
Mijn zoontje heeft tot ongeveer 3 maanden nog een nachtvoeding nodig gehad. Ik zette s'nachts geen wekker en zag wel hoe laat hij kwam. Ik bleef ook altijd in bed liggen met een heel klein lampje aan, dat ze wel het idee hebben dat het anders, en dan meteen weer in bed. Zo verschoof eigenlijk steeds de tijd dat hij wakker werd. Dus ik denk dat jou dochter gewoon nog wel die voeding nodig is. Ze is ook nog maar 7 weekjes.
Veel succes met je dochtertje!
Groetjes Renate
 
7 weken!! de gouden tip met deze leeftijd is GEDULD!! geloof me je kan er nog heel wat van gebruiken, het moet met bv vanzelf gaan, en ze hebben ht gewoonnog nodig!

sterkte
 
Hoi Denice,

Bij ons gaat het ongeveer hetzelfde. Mika krijgt om 23.00 uur de laatste fles en dan 's ochtends om 7 uur weer.
Wij geven hem 's nachts ook een speen.
Als het echt "honger" is, dan hoor ik het wel aan het gejammer/gehuil.

Groetjes Chantal.
 
hoi denice,
ze is nog jong heb geduld, mijn zoontje is nu 7 maand en heel enkeld komt hij nog steeds snachts maar dan heeft hij geen honger maar dorst.
dus ik ben al 7 maanden onder de pannen snachts, het wend moet je maar denken.
soms ben ik snachts wakker en ligt hij nog heerlijk te slapen, het gaat gelukkig steeds beter. niet alle kinderen slapen door of zijn langslapers mijn zoontje staat er altijd rond de klok van 6 uur smorgens voorheen kon ik hem na die tijd nog terug leggen maar nu is hij klaar wakker dus meestal zitten wij om 7uur al weer in de kleren.
succes.
 
Hoi,

Tja ieder kind is anders! Onze zoon is nog steeds ieder nacht om vijf uur wakker. We gaan dan eventjes naar hem toe.Maar hij krijgt geen speen.
Hij krijgt sinds ong. anderhalve maand geen voeding meer snachts. Ik vind 7 weken ook wel heel vroeg om al te willen stoppen met de nachtvoeding. Ze zal het wel hard nodig hebben nog! Dus nog even volhouden hoe zwaar het soms ook is.
Succes
 
mijn dochter is 4 mnd, komt nog om de 4uur. krijgt sinds kort s,nachts wel minder voeding en zo probeer ik het af te bouwen.tot dat ze s,nachts alleen nog maar een slokje water of haar speentje nodig heeft.
 
Terug
Bovenaan