heyy
Volgens mij gaat het nu de goeie kant op met milad
hij heeft gisteren z,n laatste fles gehadt om half 10 en hij heeft geslapen tot half 7
en vanavond weer hetzelfde ... ik leg nu milad alleen niet meer op bed voordat hij z,n laatste voeding krijgt leg hem in de box of bij ons op schoot dan doet hij wel hazeslaapjes .. maar dan valt hij niet in zo,n diepe slaap haha ...
en wakker houden met een natwashandje nee dat lukt echt niet haha ik heb zelfs al een keer de muziek keihard aan gedaan en met hem staan rond dansen maar meneer slaapt er vrolijk doorheen hahaha , straks wel fijn als het keiharde vuurwerk begint te knallen
op het cb doe ik normaal ook niet zoveel , maar ik dacht dat er s,nacht maar 8 uur tussen mocht zitten en die mvr kon me vertellen dat er max 10 tussen mag zitten ...
en aangezien hij tog best nog wel klein is ben ik best wel bang voor z,n suiker , maar zoals dat nu gaat hoeft dat dan niet meer haha hij heeft zich zelf geregeld
nienke 4 flessen nog maar tijd gaat snel he ... want britt is tog zeker een dikke maand ouder dan milad , damnzz dus over een maand kan ik ook maar zo op 4 flessen zitten en over jaar loopt ie al rond en heeft ie geen flesjes meer nodig haha tijd gaat veel te snel
Ja saskia heb al heel wat geschreven en z,n plukkie haar zit er ook al in ...
moet alleen nog wel foto,s plakken , heb nog geen rolletjes ontwikkeld
die digicams zijn veel te makkelijk , alleen heb je dan niet je foto,s op papier ...
m,n printer is ook nog eens stuk dus kan ze ook niet uitprinten
nou meiden nog thx voor jullie hulp ... milad heeft zichzelf gelukkig geregeld
fijne avond nog ! ik ga nog eem een spelletje doen
liefs van anna