nacontrole en afsluiting zwanger zijn

vandaag opgestaan met dubbele gevoelens; moet naar de verlosk voor de nacontrole. Ik sluit hiermee wel gelijk het zwanger zijn af. Zal nooit meer een dikke buik hebben met leven erin en een ienimienie baby vasthouden wat eruit komt. Tjee heb het er best wel moeilijk mee.

Ik herken het helemaal, ik had dat ook bij mijn nacontrole. Heel bizar idee, dat we dit nooit meer mee gaan maken. Doet best een beetje pijn....
Sterkte vandaag, meid

Liefs

hey,
ik snap je wel, dat had ik de vorige keer ook!
Ik hoef nu pas de 28e (beetje laat maar dan zijn de kids weer naar school, had geen zin om met 4kinderen te gaan,,haha)
ik heb dit keer niet het gevoel van ohh nooit meer, heb er tot nu toe echt rust onder, mijn gezin is compleet! mn beste vriendin vertelde me afgelopen weekend dat ze weer zwanger is, ik dacht eerlijk gezegd, pfff dat hoef ik gelukkig niet meer,,haha
succes hoor!! laat die gevoelens er gewoon uit, ben je ervan af!!
Liefs

als ik je berichtje lees, krijg ik ook een slikmoment... hoop dat het meeviel en dat je toch lachend de deur uit bent gestapt. Het is ook zo wonderlijk allemaal...bij de laatste loodjes kan je je kind er wel uitkijken en als de rust dan weer een beetje terug is dan mis je het zwanger zijn en de schopjes enorm...zucht....

Ook voor mij was het echt de laatste keer.....nu maar heeeeeeel erg proberen te genieten van alle kleine dingetjes!

Terug
Bovenaan