Hoi meiden,
Onze kleine meid is alweer ruim 6 weken dus tijd voor de nacontrole. Meteen even nagevraagd hoe het nu zit met die verklevingen die gevonden waren en evt gevaren bij een volgende zwangerschap. Mijn "eigen" gyn heeft de operatie niet gedaan maar het verslag gelezen en vindt de uitspraak van de andere gyn (dat het niet raadzaam is nog eens zwanger te worden), wat overdreven. Ik mag dus wel nog een keer zwanger worden. Het zal dan wel hoogstwaarschijnlijk een keizersnee worden, maar dat is logisch. Nou ja, we zien wel, voorlopig is er geen wens voor een derde...
Omdat ik nog vloei (en flink ook), heeft hij met de echo gekeken. Er zit nog wat verdikking van het slijmvlies, dat ook nog een rest placenta kan zijn. Maar het kan ook gewoon dik slijmvlies zijn (bv een naderende menstruatie). Ik moet over 3 weken terugkomen en als het dan niet weg is, moet ik worden gecuretteerd . Of als ik heviger ga vloeien, dan moet ik eerder bellen. Dat was dus even een flinke tegenvaller waar ik niet op gerekend had! Even afwachten dus maar en hopen dat het vloeien vanzelf stopt.
Groetjes,
Gyöngy