nacontrole gyn

Hoi meiden, aanstaande maandag moet ik op nacontrole bij de gyn na de curretage van 6 jan. Ik maak me daar al dagen druk over, omdat ik niet weet wat ik er van moet verwachten. Weet iemand van jullie het misschien.
Verder voel ik me raar, mijn lichaam is in de war, eindelijk geen bloedverlies meer, maar wel weer enorm grotere borsten. Mijn hormoon huishoudieng is duidelijk niet in orde, of zou ik zwanger zijn??? Af en toe vraag ik het me toch stiekem af. En oh wat zal de teleurstelling dan groot zijn als ik ongi wordt, al houd ik me voor dat het wel weer heel erg snel zou zijn.

F. spannende dagen zitten er voor je aan te komen, ik denk aan je!!!
En Biate gek he dat je lichaam je zo in de maling kan nemen!! Je bent er bijna van overtuigd, ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!! Nou dames suc6!!!
LIefs Annemarie

Hoi Annemarie,

Ik heb geen curretage gehad maar na mijn miskraam hebben ze met een inwendige echo gekeken of alles schoon was. Stelt niet zoveel voor en doet geen pijn. Dat er geen bloedverlies meer is is in ieder geval een heel goed teken!

Sterkte!
gr.Inge

Hallo,

Je moet er niet veel van verwachten en je hoeft je er zeker niet druk over te maken, voor je het weet sta je weer buiten. Ik heb 2x een curettage gehad, de 1e x op nacontrole vloeide ik nog wel en toen hebben ze idd een echo gemaakt maar alles was schoon, de 2e keer druppelde ik nog wat na maar het was wel prima geen echo.
En ja het is dus harstikke goed mogelijk dat je na een curettage direct weer zwanger raakt, ik heb het zelf mogen ervaren. Helaas is ook die keer in een mk afgelopen. Het kan ook anders aflopen natuurlijk, positief blijven, toch?
Succes in ieder geval.
Liefs Biate.

Hoi Annemarie,

Na mijn mk had ik ook heel sterk het gevoel weer zwanger te zijn. Het ontzwangeren voelde precies hetzelfde als het net zwanger zijn. Probeer ervan uit te gaan dat dit het is, anders is de teleurstelling straks zo groot. Persoonlijk denk ik ook dat het goed is voor je lichaam om eerst weer ongesteld te zijn geweest. Probeer het positief te zien, mocht je ongi worden.

Heel veel succes bij de gyn!! Laat je ons weten hoe het ging?

X F

Terug
Bovenaan