nacontrole gyn

Hoi vandaag nacontrole gehad bij de gyn. Wilde graag weten waarom na 36 uur en 9 cm ontsluiting ik toch voor een keizersnede moest. Was bang dat ik het zelf tegen aan het houden was. Maar nu werd duidelijk dat onze man niet ging passen. Hij was namelijk nog niet goed ingedaald bij de 9 cm en de weeen activiteit werd minder de laatste uur.
Duidelijk verhaal, maar vind het wel moeilijk. Je denkt de ene kant waarom heeft dit zo lang moeten duren, maar aan de andere kant, werd dit pas duidelijk omdat ik niet verder kwam dan 9 cm. Derest liep zoals het hoorde. Ookal duurde het lang allemaal DIt kwam door de Gel, mijn nadeel was dat ik daar heftig op reageerde en dus elke 2 a 3 min gelweeen had. Had ook anders gekunt.

Ook over een volgende zwangerschap gehad. 70% kans dat ik op een normale manier kan bevallen. Ik mag dan kiezen of ik op de normale manier of weer via een keizersnede wil bevallen. Dit omdat er nadelen zitten aan, het op een normale manier bevallen. maar dat horen we tegen die tijd wel weer.

Veel duidelijkheid dus,.

VOnd het wel pittig om weer in het ziekenhuis te zijn. Alles kwam wel weer boven eigelijk

x yvonne

Wel fijn dat je uitleg hebt gehad, helemaal als je toch ook het idee had dat je het misschien tegen hield. Voor een volgende zwangerschap moet je dan maar weer kijken inderdaad.
Altijd weer even heftig om te denken aan dat moment hè!

Terug
Bovenaan