Nacontrole verloskundige?

Hoi allemaal,

Wie weet wat er allemaal besproken en/of gedaan gaat worden tijdens dat laatste gesprek met de verloskundige? Ik moet er over twee weekjes naar toe.
Gek hoor, met kind in de maxi cosi i.p.v. in mijn buik. Geen hartje luisteren enzo...maar wat dan wel? Moet ik weer met de billen bloot? Hopelijk niet. Wel maf: in mijn kraamweek had ik er totaal geen moeite meer mee. Hup broek uit en benen wijd. En nu 4 weken later moet ik er niet meer aan denken om dat zomaar te doen!

XXX

Eveline

Hoi Eveline,

Ik heb gehoord dat dat alleen maar een beetje praten is. Bij mij zeiden ze dat en dat het niet perse nodig was. Ik heb dus ook geen afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd of dat bij jou hetzelfde is. Ik moet er trouwens ook niet aan denken nu weer met de billen bloot. Gek is dat he, ik ben ook weer gewoon net zo preuts als voor de bevalling!

groetjes,
Daphne

Hoi,
ik heb ook geen idee wat ze gaan vragen enzo. Ben benieuwd. Ook ik zit idd niet te wachten op weer een controle van onderen, maar ik heb nog steeds wel last van mijn litteken dus wil wel even vragen of ze kijken of het er goed uitziet. Mijn vriend, die me dagelijks insmeert met zalf zegt van wel, maar een blik van een deskundige vind ik wel fijn.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Hoi. Ik heb de na-controle in het ziekenhuis gehad. Paar vraagjes of je de bevalling een beetje hebt verwerkt,of je verder zelf vragen had enz.
Bij mij is nog bloed geprikt omdat ik zwangerschapssuiker had.
Verder vroeg ze of we al sex hadden gehad en of ik nog last van de hechtingen had.
Ze vroeg of ik graag had dat ze nog eens keek maar dat hoefde niet persè,tja daar had ik niet zo`n behoefte meer aan haha. Toen ik lag te bevallen en in de kraamweek kon het me ook niks schelen maar nu liever niet meer met de billen bloot!!
Groetjes Mikkie.

he nacontrole? Blijkbaar heb ik weer eens niet opgelet... Ik wist niet eens dat het bestond. Ga nu eens in de papieren zoeken of ik ook zo'n afspraak heb.

groetjes,
Janneke

Hoi hoi

Ik heb vandaag een nacontrole gehad,en dat is inderdaad een paar vragen beantwoorden.
Maar verder had ik een hele leuke verloskundigen en hebben we zeker een half uur lekker over van alles gepraat het was heel gezellig.
groetjes vannie

Terug
Bovenaan