nacontrole vk

Goeiemorgen!

Ik zit even met een vraagje... Ik ben 30 september bevallen van mijn dochter en heb al een zoontje van ruim 2 jaar. Bij de eerste is het er door omstandigheden nooit van gekomen, maar nu drong de verloskundige aan op een nacontrole. Geen probleem natuurlijk, maar wil graag weten wat dat inhoudt en wat ze doen. Ben ik vergeten te vragen.
Zou die vergeetachtigheid ooit nog over gaan??

Groetjes,
mama2004

bij ons was het een soort van afsluiting, kijken hoe het met mij is: controle bloeddruk en ijzergehalte. (en eventueel nakijken van hechtingen)
en kijken hoe merel gegroeid is! (ze heeft toch al die maanden je kindje van buitenaf gevoeld)
en je kan natuurlijk met vragen terrecht.

Ze vroeg ons of we heel veel kindjes wilde..zodat ze ons nog vaak te zien zou krijgen hahaha.
we hebben namenlijk een hele leuke band opgebouwd, en mijn man is ook bij iedere controle meegeweest.

best jammer, zo zie je iemand maandelijks/wekelijks en dat is dan ineens voorbij.
(onze vlos is van mijn leeftijd. 29/30)

dat stelt niet veel voor hoor. Ik ben gisteren geweest. Ze willen gewoon even weten hoe het met je gaat, of je nog ergens last van hebt, hoe het met de baby gaat, enz. Gewoon een soort afsluiting. Bij ons maak je de afspraak bij degene die ook de bevalling gedaan heeft en dat is op zich wel leuk. Nog eventjes napraten over de hele bevalling.

Groetjes,
Josie

Bij mij hebben ze nog even gecontroleerd of alles goed geheeld was.(hechtingen ed)
verder vragen hoe het gaat ed. gewoon over je heen laten komen ik vond het wel leuk zo'n nacontrole. Ze zien dan gelijk hoe je er aan toe bent. Soms komen ze erachter dat de moeder problemen heeft ofzo. Ze willen gewoon effe checken!

groetjes sacha

Terug
Bovenaan