Nacontrole

Ik zie er zo tegen op die nacontrole bij de VK. Ik denk dat het een pittig gesprek gaat worden gezien hoe ze ons behandeld heeft tijdens de bevalling......

31 Aug. 23:30 de weeen zijn begonnen. Na ruim 2 uur regelmatig weeen te hebben gehad gaat mijn vriend bellen met de VK. "Kan nog zo lang duren, je moet maar zo rekenen 1cm ontsluiting per uur, dus reken maar uit"
Na weer een uur werden de weeen alleen maar heviger en ze kwamen om de 3 minuten. Weer bellen. Weer hetzelfde verhaal, maar nu was ze al wat bozer.
Mijn moeder gebeld, ik hield het niet meer uit. Had flink bloedverlies, maar ze vertikte het om te komen.....
4:15 Nu toch echt duidelijk persweeen. Dit keer belde mijn moeder naar de VK (de 4e keer dat we moesten bellen)
Ze heeft me ongezien naar het ziekenhuis gestuurd, zij zou daar wel naar toe komen. Onderweg naar het ziekenhuis braken mijn vliezen. Mijn vriend heeft als een gek moeten rijden om op tijd in het ziekenhuis aan te komen.
Daar hebben we nog 10 minuten op de VK moeten wachten.
Ja hoor 10cm ontsluiting gelijk persen. Binnen 15 min. was onze zoon geboren.
Als mijn moeder er niet was geweest was het heel anders afgelopen. Ze had mijn vriend zo afgekat aan de telefoon dat hij niet eens meer durfde te bellen....
Moet er om half 11 zijn, ben benieuwd hoe het gaat.
Ellen

Hey Ellen,

Oei oei oei... dat zal een gesprek worden. Van de ene kant heb ik zoiets van.. zeg gewoon ja en amen en ga zo snel mogelijk weg. Je hebt er toch niks meer mee te maken (neem bij een evt volgende kindje een andere vk). Maar van de andere kant zou ik gewoon de waarheid zeggen... wat een schaap zeg en ik vind het ook echt sneu voor je vriend. Hoe moet die zich wel niet gevoeld hebben? Jij ook hoor.. amar je vriend die zit met een bavallende vrouw en een boze vk... jee zeg wat een verhaal. Succes straks... laat even weten hoe het is afgelopen! Ben erg benieuwd.

Liefs Kirsten mama van Tyche

Nou...ik heb mijn verhaal verteld. Het was natuurlijk veel de schuld van mijn vriend. Hij had de verkeerde informatie doorgegeven aan haar, en daarom vond zij het nog niet nodig om langs te komen.
Tja, je schiet er eigenlijk niks mee op, ze zal zich zelf toch wel verdedigen. Maar ik moest het gewoon kwijt.
Groetjes Ellen

jammer dat het zo gelopen en iz,en nu je vriend de schuld krijgt ,maar ja hopelijk kun je je er een beetje overheen zetten,je hebt inieder geval je verhaal kunnen doen

Waarom ben je eigenlijk voor nacontrole gegaan? Gezien je verhaal was ik absoluut niet meer teruggegaan. Wat een vreselijke muts, die vk!!
Je huisarts had ook de nacontrole kunnen doen. En idd, de vk zal zichzelf schoon praten dat het aan de andere partij ligt. Verbaast me niks!
Succes enne.... volgende keer gewoon de huisarts bellen!!

Groetjes
Sandra (mama van Daphne 4 mnd)

Tja...Ik ben gegaan omdat ik bij een evt. volgende zwangerschap toch weer met haar te maken heb. Hier in de buurt zit maar 1 vk praktijk. Daar zitten 3 verloskundigen en het ligt er maar net aan wie er op dat moment dienst heeft. Vandaar dat ik toch gegaan ben. En anders zowiezo wilde ik haar spreken. Op het moment dat het gebeurt was, en toen Kris er was had ik er niet zo'n zin in. Ik was veel te emotioneel. Maar wie aan mijn dierbare komt, komt aan mij.... en dan kan ik het niet zomaar voorbij laten gaan. Ik moet daar over gepraat hebben.
Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan