nacontrole

Ik heb hem 2 december pas. Ik had hem bij mijn andere dochter ook bij de gyn en toen was het alleen maar of alles goed gaat en zo. Verder nergens naar gekeken.

Ze vragen hoe het gaat met jezelf en de kleine. Willen het ook nog over voorbehoedsmiddelen hebben. En als je keizersnee hebt gehad wil het nog wel eens gebeuren dat ze met de echo gaan kijken hoe het geneest van binnen.

Ik had de vorige keren de kleine ook mee maar ze keken nog niet eens in de kinderwagen.

De een vind dat wel leuk en de ander geeft er neit zoveel om denk ik. Ik heb mijn dochter toen ook meegenomen en gevraagd of ik een foto van haar en de gyn mocht nemen. Dat mocht. Dat is wel leuk voor later.
Ik neem straks Eline trouwens weer mee en vraag ik het weer, ook omdat het dezelfde gyn was als bij mijn andere dochter.

Ik vond het niet veel voorstellen..
Ze vroeg inderdaad hoe het gaat en that's it! Ik had mijn zoontje niet meegenomen, die lag lekker te slapen dus mama kwam even bij mij thuis zitten..

Veel gepraat en omdat ik nog bloedverlies had een inwendige echo (bloedverlies bleek ongesteldheid)

Hoe gaat het, hoe ging het, heb je nog vragen en anticonceptie

oke ik had geen idee wat het voorstelde maar eigenlijk niets. Dus even kletsen en dat is het.....

De verloskundige en huisarts die hadden het ook al over anticonceptie gehad(in de eerste week na de geboorte). Ik ben nu weer aan de pil en 1 dec krijg ik een spiraaltje via de huisarts.

Terug
Bovenaan