nacontrolle gehad

Moest vanmorgen met Simon voor controlles naar het ziekenhuis. Simon omdat hij na zijn geboorte te laag zat met zijn bloedsuikers.
Alles zag er keurig uit, ons mannetje woog al bijna 5800 gram!!!
Hij is alleen flink verkouden en hoest ontzettend veel en zijn neusje zit steeds dicht.
Ik moest ook op controlle ivm keizersnee, ook dit zag er prima uit en ik mag weer sporten!! Ga straks weer heerlijk hardlopen!
nu zijn we gelukkig af van de vele ziekenhuisbezoekjes!!

Simon is trouwens sinds 3 dagen een heel ander mannetje! Zo onrustig als hij voorheen was, zo vrolijk is hij nu en slaapt weer redelijk goed overdag!
huilen doet hij bijna niet meer!

Hoe gaat het met de andere moeders en kinderen??

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Goed te horen dat alles met Simon goed is. En met jou ook natuurlijk! Dan zitten die ellendige weken van niks mogen doen door je keizersnede er ook weer op.

Kan het zijn dat Simon zijn eerste sprongetje heeft gehad? Die is ongeveer 5 weken naar de uitgerekende datum en kinderen kunnen dan best veranderen. Wij merkten het bij onze oudste ook heel erg.

Gr. Tamara.

Hoi Mirjam,
fijn dat het zo goed gaat allemaal.
Ik kan me er wat bij voorstellen, ik kan sinds een week weer goed genoeg lopen om naar buiten te kunnen gaan sinds mijn gebroken enkel, en ik geniet met volle teugen. Heb sinds begin november alleen maar thuis gezeten werd er knettergek van. Met Glynn gaat het heel goed, heeft af en toe last van krampjes, en is daardoor overdag nog onrustig, maar uiteindelijk valt het allemaal heel erg mee. Sta er wel van te kijken hoe snel hij groeit zeg! Ik gaf hem eerst borstvoeding door middel van kolfen en ben daar nu mee gestopt en overgegaan op flesvoeding. Moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben, het klinkt misschien stom maar het scheelt me een hoop tijd en kan nu veel meer slapen. Ben ik overdag ook een stuk beter te genieten haha.
Groetjes, Eline

Terug
Bovenaan