Nadeel tarwekiemolie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi,

ben door het lezen hier ook overgegaan op tarwekiemolie maar dat is lang niet zo goed als je denkt!!!!!!!!!!!!!!!

volgens de gyn heb je kans dat je baarmoeder door een betere doorbloeding een dikker baarmoederslijmvlies aanmaakt en daardoor kan een bevrucht eitje heel slecht innestellen!!!!

kijk dus uit met wat je doet, want mijn baarmoederslijmvlies was erg dik, echt heel erg dik, dus ik heb ze in de prullebak gegooid. volgens de gyn is het onzin dat het zou helpen, het gooit vaak juist de cyclus in de war!!

het is echt af te raden, degene die wel zwanger zijn geraakt met, waren anders ook zwangergeraakt!!

begin er dus niet zo maar aan!

gerdine

Hoi,

Ook ik ben er na enige aarzeling aan begonnen onder het motto 'baat het niet, schaadt het niet' maar mijn drogist was er ook niet heel positief over, het zou volgens hem niet van invloed zijn op vruchtbaarheid.
Ik heb ook een nadelig gevolg ondervonden, ik weet niet voor 100% of het van de tarwekiemcapsules komt maar ik heb een slechtere stoelgang sinds ik ze inneem en mijn eetpatroon is niet veranderd dus ik denk dat het daar door komt.

Groetjes Roos

Hoi hoi,

Ok het zou vast geen onzin zijn wat de gyn verteld, die man heeft er tenslotte voor geleerd. Maar waarom lees je dan zo vaak op dit forum dat vrouwen na 1 maand van die capsules zwanger zijn geraakt? En als je op internet gaat zoeken vind je ook veel positiefe verhalen?! En dat iemand bij de drogist er niet zo veel vanaf weet kan ik me ook wel iets bij voorstellen er staat ook niets over op de verpakking. Maar als het echt zo slecht zou zijn zou dat toch juist wel op de verpakking moeten staan of niet?!
Ik hoop voor je dat je snel en zonder tarwekiemolie zwanger raakt!

Groetjes Annemiek
29w5d(ook na 1 ronde tarwekiemolie!)

je hoort en leest er goede dingen over, niet iedereen heeft last van de gevolgen en niet iedereenheeft er ook gevolgen van. volgens de gyn zit het een beetje tussen de orenn en waren degene die nu zwanger zijn met! gewoon ook zwanger geworden. de tarwekiem doet er echt niets aan!!

gerdine

Ik denk dat er meer vrouwen zwanger worden in de 1e ronde zonder tarwekiem dan met, wat je hier leest is maar een heel klein percentage hoor! En al die vrouwen die door de pil heen zwanger worden?
En de drogist heeft ook geleerd om deze produkten te kopen dus die weet wel ff meer dan wat op de verpakking staat.

De meeste vrouwen (net als ik) gaan er mee beginnen na twee maanden en zijn dan zwanger in de derde ronde, maar het grootst percentage vrouwen raakt zwanger in de derde ronde!

Maar iedereen zijn keus, ik stop er maar eens mee en kijk dan of mijn stoelgang beter word.
Suc6 iedereen met zwanger worden, met of zonder tarwekiem!

Groetjes Roos

Hoi allemaal,
ik slik ook tarwekiemcapsules, nu 2 maanden. Maar ik heb, net als Roos, ook een slèchte stoelgang sinds ik ze slik. Heb op dit moment zelf aambeien, en loop nou niet bepaalt fijn. Nu kan dit met elkaar te maken hebben, maar hoeft natuurlijk niet.
Ben nu wel 3 dagen overtijd en ontzettend moe, terwijl die capsules je zelfs energie moeten geven.
We moeten nog even afwachten, maar ik reken niet meer op een zangerschap.

Liefs van Gre

he hoi,

misschien helpt het wel bij vrouwen die nomaal gesproken een erg dun slijmvlies/wand (hoe noem je zoiets?)  hebben om het wat dikker te maken.
ikzelf heb het 3 maanden geslikt en werd toen zo gestoort van al die pillen en capsules dat ik het weggegooid heb.
(ben dan ook nog niet zwanger na 13 maanden, maar ach.)

groetjes esther

Hoi Gerdine,

Ik kan alleen maar zeggen SHIT !!! en wat nu dan,

ik slik ze net een week en ben net gister ongi geworden wel na 3 dagen overtijd(misschien komt dat ook wel daar door.) omdat ik al 8 mnd bezig ben ben ik met de Capsules begonnen,
maar kan ze dus beter weg gooien

mijn man slikt ze sinds gister (is het voor hem dan wel goed ?)

Nou Succes ermee ik hoor het wel

Liefs Didi x

Terug
Bovenaan