Naderende bevalling aanvoelen komen?

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben even benieuwd naar ervaringen. Ben nu 37 weken zwanger en heb een buik die op mijn enkels hangt ongeveer. Ik voel me sinds gisteren echt niet lekker, misselijk, beroerd, maagzuur. Heb een vaag gevoel in mijn buik, onrustig en heb diarree. </p><p>Denk zelf dat het niet lang meer duurt voordat de baby komt maar misschien hou ik mezelf voor de gek?</p><p>Zijn er mensen met ervaring die zich bijv vlak voor de bevalling niet lekker voelden? Of het aanvoelde komen en zo ja, hoe?</p><p>Bedankt alvast!</p>

Ik heb dit al zeker 3x serieus gedacht maar tot op heden (39+6) nog niets. We blijven (een soort van) rustig afwachten..
Echter zegt mijn ervaring uiteraard niets over jouw situatie want het kan net zo goed zijn dat het bij jou wel een voorteken is!

Jou klachten waren bij mijn andere 2 kids altijd op de dag van de bevalling sterk aanwezig.
Nu ben ik in verwachting van de 3e (38.1) en voel me precies zo al een aantal dagen, maar nog niks helaas..
Vervelend he die wachtbank! 

Mijn ervaring is juist dat baby's niet komen op een dag dat je je ziek en ellendig voelt. Het kan zomaar over 2 dagen wel zo ver zijn, maar baby's komen vaak juist niet als je ziek bent.. je lichaam wacht op een moment dat je fit en sterk bent!

Hmm ik had al een paar avonden achter elkaar wat krampen voordat het doorzette. Maar volgens mij is het bij iedereen anders. De laatste periode is het zwaarst. 37 weken is wel vroeg nog.. Succes!

Ik ben bevallen met 40+5. De dag voor de bevalling nog druk op pad geweest, niks anders te merken dan anders. Op de dag van de bevalling merkte ik dat het boodschappen doen opeens extreem zwaar werd... hele dag wat kleine buikpijntjes gehad die ik voorheen wel vaker voelde. Om 19:30 begonnen de eerste weeen

Nee, nooit voelen aankomen bij mijn oudste 2 of klachten gehad die jij omschrijft. Maar achteraf 'waggelde' ik voor het eerst echt op de avond voor de bevalling van mijn jongste. Ik denk dat ik toen stieken al aardig wat ontsluiting had en ze heel diep in mijn bekken voor de uitgang zat. Desalniettemin goed geslapen en de volgende ochtend kreeg ik de eerste wee. Bij mijn oudste werd ik wel misselijk en moest ik overgeven in de douche, maar toen was de bevalling al overduidelijk begonnen.

Terug
Bovenaan