Naderende bevalling of ziek worden?

Hey dames, ben vandaag 37 weken zwanger, al sinds 2 weken regelmatig snachts last van (pijnlijke) harde buiken. Eergisteren bij verloskundige was alles keurig en ze was al flink ingedaald. Afgelopen nacht heel slecht geslapen en als ik eindelijk sliep werd ik weer wakker van krampjes.
Nou was ik vanochtend beetje dizzy en kreeg ik steken rechts in mn buik en heb ik vanmiddag n dutje gedaan en toen ik wakker werd was ik poosje daarna wat misselijk. Nu ook weer beetje misselijk en vooral heel koud hebben...heb ook wel loopneus sinds vandaag. Maar je leest toch ook veel dat je voor de bevalling jezelf beetje grieperig/rillerig kan voelen? Wat denken jullie? Verwacht het nog helemaal niet hoor want ik hoor en lees elke keer dat 1e kindje meestal na de 40 weken komt dus daar had ik mezelf meer op ingesteld. Maargoed daar trekt de baby zich niks van aan natuurlijk ;)

Ik heb 2 dochters en ben bij beide zwangerschappen rond 37 weken ook echt een paar dagen flink ziekjes geweest. Eén geruststelling, een baby wordt niet geboren als jij ziek bent! Een bevalling begint niet als jij je ziek voelt, omdat je lichaam er dan niet klaar voor is.

Ik was destijds dus ook een paar dagen ziek, maar m'n meiden zijn geboren met 40.0 en 38.5 (de laatste was een geplande keizersnede dus dat telt eigenlijk niet haha) Hopelijk knap je over een paar dagen weer op en ga er maar vanuit idd dat de meeste babys echt wel tot die 40 weken ongeveer zullen blijven zitten!

Ik ben 7,5 week geleden bevallen en ik had pas door dat het begonnen was toen ik snachts heftig bibberend en klappertandend naast het bed stond, een gevoel alsof ik flinke koorts had. De weeën gingen toen los, dus bij mij was het echt de start.

Ik duim voor je

Nou nog niks gebeurd hoor. Ook niet ziek geworden. Vanochtend dacht ik nou..voel helemaal niks meer, vals alarm. Maar toen ging ik net om boodschappen en in auto kreeg ik weer menstruatie-achtige krampen en bleef ik nog poosje erna wat misselijk en weer koud en rillerig. Heb gelijk maar flink boodschappen ingeslagen voor zekerheid ;). Nu is alles weer weg..dus het rommelt wel wat, maar of de bevalling er ook echt aan zit te komen…??

Terug
Bovenaan