Nadert de bevalling??

Hoi meiden
Even een vraagje
Ik ga al de hele week meerdere malen per dag naar de wc voor ontlasting(sinds gister ook dun) en heb echt last van me rug kan niet meer zoveel doen in huis. Online lees ik dat dit voortekenen zijn van dat de bevalling nadert. Heeft iemand dit ook gehad? Hoeveel dagen erna beviel je dan? Ik ben zondag 37 weken en ik moet in principe een keizersnede

Een dag voor mijn bevalling ging ik ook vaker naar de wc en was het ook echt diaree paar uur later begon de bevalling spontaan had net voor die dag een inleiding gepland staan.

Bij mijn 1e zwangerschap ging ik ook de hele dag door naar de wc alvorens de weeen begonnen (met 41 weken en na het strippen).
Neem voor de zekerheid contact op met je gyneacoloog/verloskundige. Veel sterkte.

Hoi RS, 
Bij mijn dochtertje moest ik opeens midden in de nacht naar de wc. Tot nachten toe, en dat was zeer ongebruikelijk. Ik dacht ook, nu komt ze. Had inmiddels ook steeds oefenweeen. Maar het duurde toch nog dik een wk.
Ben echt pas bij 39+ bevallen, zoals bij mijn andere 2 kindjes. En had 3 wk oefenweeen.
Nu hen ik vorige week zaterdag de hele dag lichte weeen gehad. En gisternacht ook, het ebt weg.. Ik verwacht bij mij iig dat ze over 2 weken komt.
Moet nog 4 dagen werken, maar alles is thuis gelukkig klaar. Babykamer, koffer staat al klaar. Alle kleren uitgewassen. Haar bedje moet ik nog op maken, maar alles ligt schoon in de kast. Echt een fijn gevoel zo, om alles op orde te hebben. Geeft rust.
Geniet nog van de aankomende weken, weet je al wel wanneer het gepland gaat worden.. Weet eig niet hoe dat in zijn werk gaat.

[quote quote=10581583]Bij mijn 1e zwangerschap ging ik ook de hele dag door naar de wc alvorens de weeen begonnen (met 41 weken en na het strippen). Neem voor de zekerheid contact op met je gyneacoloog/verloskundige. Veel sterkte.[/quote]
Dankjewel voor je reactie ik zal ze even inlichten ja

[quote quote=10581594]Hoi RS, Bij mijn dochtertje moest ik opeens midden in de nacht naar de wc. Tot nachten toe, en dat was zeer ongebruikelijk. Ik dacht ook, nu komt ze. Had inmiddels ook steeds oefenweeen. Maar het duurde toch nog dik een wk. Ben echt pas bij 39+ bevallen, zoals bij mijn andere 2 kindjes. En had 3 wk oefenweeen. Nu hen ik vorige week zaterdag de hele dag lichte weeen gehad. En gisternacht ook, het ebt weg.. Ik verwacht bij mij iig dat ze over 2 weken komt. Moet nog 4 dagen werken, maar alles is thuis gelukkig klaar. Babykamer, koffer staat al klaar. Alle kleren uitgewassen. Haar bedje moet ik nog op maken, maar alles ligt schoon in de kast. Echt een fijn gevoel zo, om alles op orde te hebben. Geeft rust. Geniet nog van de aankomende weken, weet je al wel wanneer het gepland gaat worden.. Weet eig niet hoe dat in zijn werk gaat.[/quote]
Hoi Shar fijn dat alles klaar staag en je eindelijk rust hebt. Ja hoop inderdaad dat ze nog even op zich laat wachten en anders zien we wel hoe t loopt dan een spoedkeizersnede. Ze ligt met dr been in me bekken en die wil ze er niet uit halen dus het is niet veilig om zo te bevallen. Maandag gaan we in het inplannen en dat zal dan voor over twee weken zijn. Ze word dan met 39 w gehaald. Heb twee versies gehad en allebei niet gelukt?? ze ligt gewoon lekker zo. Oefenweeen heb ik nog niet gehad ook geen idee hoe dat voelt wel al savond harde buiken maar klmt denk ook door twee versies in een week

Terug
Bovenaan