Nadert mijn bevalling?

<p>Hallo allemaal</p><p>Ben zwanger van de 2 en heb tot nu toe totaal andere zwangerschap als de eerste.</p><p>Nu ben ik al 2 dagen echt uit mn doen. Wil het liefst de hele dag in bed liggen. Vlagen dat ik echt even niet lekker (misselijk en geen trek) ben en een erg onrustig gevoel.</p><p>Ligt er een bevalling op de loer of zijn deze keer de laatste loodjes gewoon echt zwaar?</p><p>Groetjes en een fijne jaarwisseling allemaal</p>

Goede vraag, ik volg even mee! Heb namelijk precies dezelfde ervaring en zeker gisterochtend dacht ik echt dat het eraan zat te komen (en vandaag alles weer veel rustiger). Ik ben een beetje bang dat het (oa door al een peuter in huis) wat zwaardere laatste loodjes zijn, maar kan me ook bijna niet voorstellen dat het zo nog een week gaat duren... wanneer is jouw uitgerekende datum?

Ik ben 20 januari uitgerekend maar de eerste is met 38 weken geboren. Ben nu 37 weken dus zal me niets verbazen als deze ook eerder komt. En jij dan?

Dit was hij mij wel het geval! Precies wat je omschrijft, zo voelde ik me de hele dag.  's Avonds om 2300 begonnen de weeën en om 0800 was onze zoon geboren. Dus zal maar zo kunnen! Succes met de allerlaatste loodjes!

Oeh, goed om te weten dat het kan, gerako!Ik ben nu 7 januari uitgerekend en de eerste is met 39 weken (dat zou vandaag zijn, dus wordt sowieso al later) geboren.

En vanavond gebroken vliezen... nu wachten op de weeen en hopelijk nog een paar uurtjes rustig slapen. Was in mijn geval dus idd een voorteken. Spannend!

Ik lees even mee.. Ik ben 36 weken maar kindje is al ver ingedaald. Voel het duwen in mn blaas en steeds harde buiken. 2 dagen geleden voorweeën gehad maar deze zijn nu weer weg. Behoorlijk in mezelf gekeerd echt het gevoel dat het niet lang meer duurt. Zou wel fijn zijn als we de 37 weken halen! 

Terug
Bovenaan