Nadia

Hallo allemaal,
Wie heeft ervaring met de babyproducten van VSM, waaronder de zetpillen? Deze homeopathische producten zouden het natuurlijk afweersysteem ondersteunen. Maar werken de zetpillen bijvoorbeeld even goed als de zetpillen met paracetamol?
 
het afweersysteem is iets wat het eerste jaa rhelemaal opgebouwd moet worden, waarom je kind zoiets geven? het is juist zo goed voor ze om het eerste jaar verkoudne te zijn, leuk i anders maar ze hebben hun hele leven er wat aan! laat ze het zelf opbouwen worden ze laer veel sterker van!
 
Met de eerste prik heb ik 's middags, toen onze kleine wat verhoging kreeg, een homeopatisch zetpilletje gegeven (voor bij koorts). Ik had het idee dat ze er wel van opknapte.
Paracetamol heb ik nog niet gebruikt voor de kleine.
 
Hoi Nadia.

Ik heb een zoon van nu 3 maanden,en heb veel produkten van vsm in huis.
Mijn zoon reageert hier heel goed op maar elk kindje is natuurlijk anders.
Maar het fijne van homeopatisch is baat het niet dan schaad het niet.

Groetjes cindy
 
Hallo, ik gebruik kinditherm bij verhoging en "echte" zetpillen bij koorts. Uiteraard wel alleen als ik zie dat mijn zoon zich ellendig voelt.
Ik heb wel het idee dat mijn zoon opknapt van kinditherm, maar ik heb ook pilletjes gehad van VSM tegen hoesten en voor de weerstand in de wintermaanden, en die hielpen echt geen ene... Die pilltjes waren pure onzin en die heb ik weggegooid.

Groetjes Noor
 
Ik gebruik ook vsm, heb een zalf tegen eczeem voor mijn zoontje dat werkte stukken beter dan de hormoonzalf van de huisarts. Ik ben het alleen niet eens met cindy over baat het niet dan schaad het niet, het zijn en blijven medicijnen alleen dan op basis van natuurprodukten.
 
ik gebruikte ook eerst cinababy dat hielp. En nu gebruik ik ook chamodent, lijkt er op dat het begint te werken. Heeft wel een paar dagen geduurt hoor voordat dat aanslaat, maar dan heb je ook wat. Volgens mij kunnen homeapatische middeltjes geen schade aanrichten (nou goed, ik neem aan dat je je houdt aan de dosering en gebruiksaanwijzing) maar volgens mij kunnen ze met een te hoge dossering alleen misselijk worden (staat ook in de gebruiksaanwijzing) Groeten en Nadia: veel succes!
 
Terug
Bovenaan