Nagedacht

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Ik las net een aantal reakties onder mijn kopje mooi. Een aantal dames vonden het even moeilijk. Ik zelf ook hoor! Zeker na mijn mk van afgelopen april, en een uitgetelde datum (van deze mk)  die eraan komt. Maar ik vond de clip vooral mooi. Dus na rijp beraad met mezelf heb ik hem toch geplaatst. Alleen hier, niet op het zwanger na een mkforum. Dat zou volgens mij heel veel dames kwetsen.

Dus ook al was het misschien even moeilijk, ik hoop toch dat jullie hem mooi vonden.

Groetjes, Kat

Kat,

Ik denk dat iedereen met gemengde gevoelens naar het nummer luistert. Als het wat langer duurt, na in jouw geval een miskraam of omdat er veel in je omgeving gebeurt is.

Maar dat geeft niet, zoals je al zei, het is vooral mooi en iedereen hoopt, wat je voor  geschiedenis  ook is,  het op korte termijn weer te mogen meemaken.

Liefs Tebbe

Hoi Kat,

Ik vond het zeker mooi! Maar ik had er toch ook wel een beetje een dubbel gevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Nou is het voor mij nog heel kort na mijn mk dus dat is niet zo vreemd natuurlijk....Ik weet niet of je er mensen mee zou kwetsen maar zelf had ik hem ook alleen hiergeplaatst denk ik!

Groetjes San

Terug
Bovenaan