nagellak??


Hoi allemaal!

Ik heb misschien 2 rare vragen voor jullie, ten eerste, sinds ik zwanger ben heb ik hele mooie lange nagels en ze groeien echt als kool, ik lak ze wel eens maar kan de lucht geen kwaad? ik heb er eigenlijk nooit van gehoord maar ja je weet maar nooit toch?
ten tweede, 2 januari had ik mijn laatste menstruatie, hij was wel wat korter dan normaal, ik las dat 2 weken naar je laatste menstruatie de bevruchting plaatsvind, is dat dan in mijn geval zo rond de 16e januari gebeurd?
wie kan mij helpen?
af en toe weet ik het gewoon niet meer!

liefs sarah 25+4 zwanger van 1e kindje
 
Hoi Sarah,

lekker he dat je nagels zo mooi en goed groeien. Volgens mij kan het geen kwaad hoor dat lakken, heb er in ieder geval nooit van gehoord.

Meestal is het zo dat je dan na twee weken echt zwanger bent. Bij mij is het nu al 2x zo dat ik al zwanger was toen ik ongi was. Dus...ik zou je daar geen echt antwoord op kunnen geven. De eerste keer zijn ze wel gewoon uitgegaan van mijn laatste ongidatum, terwijl ik toen ipv 8 dagen maar 3 dagen  ongi was, (ook met de termijnecho)  en kwam mijn zoontje ipv 2 dagen te laat eigenlijk 2 weken te laat...Scheelt wel weer in het wachten he, de verkeerde uitrekeningdatum.
Nu hebben ze even beter gekeken met de ervaring van de vorige keer en hoewel ik deze keer de gewone 8 dagen ongi was, was ik wel al 2 weken zwanger. Mijn lichaam begrijpt het gewoon niet hahaha.
Dus misschien was je toen ook al wel zwanger..of was het gewoon toeval.

Wanneer ben je uitgerekend? Volgens mij ongeveer gelijk met mijn eerste. Leuke zwangerschapsperiode vond ik hoor. Geniet ervan!

groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan