Nagellijm schadelijk?

<p>Hai hai, even een vraagje. Net zat ik naar mijn nagels te staren en ze zijn zo afgebladderd dat ik eraan dacht om een setje plaknagels te zetten met lijm. </p><p>Later dacht ik nadat ik ze had opgezet: whaaaa mag dit wel tijdens je zwangerschap?? Ze zitten nu muurvast en heb geen aceton. Kan het in je bloedbaan komen? Op de verpakking staat alleen goed ventileren tijdens het opzetten en buiten gebruik van kinderen bewaren. Verder kan ik ook niks op internet erover terugvinden. Weet iemand of dit schadelijk kan zijn? Ik stond er niet bij stil. </p><p>Liefs Zoë</p>

Ik denk zolang je niet heel je handen er mee onder smeert dat het geen kwaad kan. Er zijn genoeg vrouwen die nepnagels laten zetten met de zwangerschap en een gezond kind krijgen. Maak je eigen niet druk.

Kan geen kwaad hoor! Ik heb al m'n hele zwangerschap aqryl nagels en ben nu 30+5 zwanger en hij doet het super goed! Volgens mij kan het alleen in je bloedbaan komen als je een wondje heb bij je nagels waar dat spul in kan komen. 

Kan geen kwaad hoor! Ik heb al m'n hele zwangerschap aqryl nagels en ben nu 30+5 zwanger en hij doet het super goed! Volgens mij kan het alleen in je bloedbaan komen als je een wondje heb bij je nagels waar dat spul in kan komen. 

Ik ben nagelstyliste en werk de hele dag met acryl nagellijm etc. Nagelstylistes gaan ook niet 9 maanden stoppen met werken. No worries

Terug
Bovenaan