nagels knippen?

ja daar ben ik weer :s

Maar een vraag de nagels van onze kleine meid groeien zo hard dat ik haast om de dag wel kan vijlen. Of er zit weer een scherp iets aan of ze zijn weer lang.
Ik doe vijlen wat doen jullie??

Ik vind het zulk rotwerk....vaak deden we het onder de fles want dan was ze rustig, maar dat gaat nu ook niet meer.

hoi hier een septembermama,
ik knip ze elke week met een babynagelschaartje.
je moet wel oppassen dat je het niet te kort doet .vanaf 6 weken mag je ze eigenlijk wel knippen.

Ik knip ze al sinds ze wat harder zijn, maar dan gewoon met een nagelknippertje. En dat doe ik iedere week want ze groeien hard, die van onze dochter die nu bijna 5 is doe ik dat ook nog elke week, nagels van de kids groeien toch wat sneller heb ik het idee.
Misschien durf ik eht wel allemaal sneller omdat ik pedicure ben en het ook al zo met onze dochter deed.

Vijlen heb ik nooit gedaan.

zelf doe ik knippen met een nagelschaartje.
vijlen vind ik zelf al niet prettig.(rot geluid) Krijg dan kippenvel..
Heb de eerste weken bij Lieke gescheurd als ze een stukje ingescheurd waren. Nu knip ik ze iedere week.

Ik knip ze ook iedere week bij onze zoon. Probeer een moment uit te zoeken waarop hij wat rustig is (en dat is lastig ;-)), als ie slaapt ben ik toch bang dat ie wakker wordt en aangezien hij al zo´n slechte slaper is overdag...

Ik heb vorige week de nagels van m'n meisje voor het eerst geknipt, en ik heb gelijk in haar vingers geknipt!!! Zo erg! Maar ze groeien te hard om te vijlen.
Hiervoor trok ik hapers e.d. eraf. Volgende keer mijn angst maar weer overwinnen en toch voorzichtig knippen...

Terug
Bovenaan