Nagels

<p>hallo! </p><p>Even een vraagje over de nageltjes van mijn dochtertje van een maandje oud. Deze zijn erg lang en vraag me af of je deze ook mag knippen ipv vijlen. Vijlen is niet echt mijn ding,  en aangezien ik een klein schaartje heb voor mijn dochter van 20 maanden, en dus erg handig hiermee ben, vraag ik mij af of ik haar nagels hiermee ook gewoon kan knippen. </p><p> </p><p>Hoor graag jullie mening aangezien ik online voornamelijk lees dat je het beter kan vijlen.</p><p> </p><p>Alvast bedankt!!</p>
 
Ja ik ben vrij snel gaan knippen, dat vijlen werkte voor mij ook niet. Weet alleen echt niet meer hoeveel weken ze was! Als je al ervaring hebt kun je denk ik wel zien wanneer je te ver gaat.Da's het voornaamste probleem en daarnaast zouden ze kunnen dubbel klappen omdat ze nog zacht zijn. Dus ik zou het even uitproberen :)
 
Ze scheuren sneller omdat ze nog niet zo hard zijn. Maar ik heb t ook gedaan toen mijn dochter zo klein was. Gewoon voorzichtig doen (al doe je dat sowieso wel natuurlijk..)
 
Ik heb nooit gevijld, bij allebei mn kinderen niet. Dat vond ik echt niet werken. Gewoon voorzichtig knippen met een schaartje idd, niet met een knippertje! Een knippertje is veel te scherp. Met een schaartje kun je mooi rond knippen.
 
Terug
Bovenaan