Nageltjes knippen

Hallo!!!

Hebben jullie tips voor het korthouden van de nageltjes bij jullie baby's??? Een kniptangetje / schaartje wil ik het liefst niet gebruiken (per ongeluk in een heeeel klein vingertje geknipt, schuldgevoel).

Groetjes!

Hoi,

Misschien kan je proberen om de nageltjes te vijlen.
Ik gebruikte hier een klein kartonnen nagelvijltje voor.

Succes!!!!

Groetjes,
Marjolein (mamma van Felina 06-04-06)

Ik zou toch gewoon met een knippertje of een schaartje doen. Volgende keer het vingertje heel stevig vasthouden en goed opletten. In de vinger knippen gebeurt je vast geen tweede keer!

Groetjes,
Helena

Hallo,

Ik knip de nageltjes van mijn zoontje met een knippertje en meestal doe ik dat dan als hij slaapt. Dan heb je zeker niet de kans om in zijn vingertje te knippen.

Succes

ik doe het zelf ook met een kartonnen vijltje je kan nooit in het vingertje knippen en dus hoef je ook geen onnodige risico's te nemen. want met knippen kun je nooit zelf voelen of je goed zit of dat je miscchien iets te ver zit. mooi toch?

groetjes bren

ik knip met een schaartje, na de voeding. op schoot, dan is ze ietsje minder beweeglijk dan anders. Heb nog nooit in een vinger geknipt. Wel in één beweging het nageltije eraf proberen te knippen, anders krijg je van die vervelende haakjes.
Succes!

Terug
Bovenaan