Nageltjes knippen

Hoe krijgen jullie dat voor elkaar??
Ik vind het zo lastig, want die kleine is ontzettend bewegelijk. Laatst hierdoor in zijn vingertje geknipt . Zelfs geprobeerd als hij slaapt, maar meneer wordt dan natuurlijk meteen wakker.. Ook vijlen heeft geen zin. Ik krijg zijn handjes hiervoor gewoon niet stil genoeg.
Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!

o tomaatje ik weet wat je bedoelt ik vind het ook verschrikkelijk.
Ik heb 1 keer geprobeerd haar nageltjes te knippen en toen had ik een velletje mee.
Wat voelde ik me schuldig. Het ging ook nog een beetje bloeden.

Maar gelukkig is het weer helemaal geheeld, maar kreeg natuurlijk van iedereen te horen dat ik haar nageltjes moest knippen en niet haar vingertjes hahaha

Nu doet mijn man het, als ik haar voeding geef dan knipt hij haar nageltjes
Want ik durf het niet meer.

succes Ilse

Ik neem Yari altijd zittend op schoot met zijn rug tegen mijn buik zegmaar, dan pak ik een vingertje over m'n wijsvinger en knip dan zijn nageltjes.
Dit werkt eigenlijk heel goed.

Mijn man durft ze niet te knippen dus tja dan doe ik het wel.
Ik moet zeggen dat ik het niet eng vind.

Groetjes Marina.

Ik kreeg het volgende als tip en doe dat dus altijd en werkt super!!

Als Kay op mijn schoot in slaap valt BIJT ik zijn nageltjes korter. Klinkt eng, maar gaat héél goed. Hij is dan uiteraard slap en ontspannen en kun je dus makkelijk bij zijn handjes. Met de mond kun je dus ook goed voelen of je huid of een nageltje tussen je tanden hebt en verwond je je kleine nooit!
Omdat de nageltjes nog zo dun zijn hoef je dus maar het hoekje van het nageltje tussen je tanden te nemen en precies dat was te lang is trek je er vanzelf af.

Kay wordt er zelfs nooit wakker van en zijn nageltjes zien er verzorgt uit!

Succes dames!

Esmé mv Kay

hoi.,  
 Dat is zeker lastig om te knippen. Min kleine ventje is ook erg bewegelijk, heb ook per ongeluk in zijn vingertje geknipt, het bloede daarna ook erg. Ik voelde me zelf zo naar en durfde het niet meer verder te knippen.
Nu bijt ik de nageltjes af, daar heb ik aardig ervaring mee als nagelbijtster! dit werkt prima.
veel succes ermee

groetjes Doris (moeder van Dylan 9 weken)

hoi,

een vriendin gaf als tip om de nageltjes te bijten. Vanochtend lag Maarten bij mij aan de borst en toen kon ik goed bij de handjes (met mijn mond) ik heb toen zijn nageltjes voorzichtig afgeknabbeld. Werkte eigenlijk best goed....

groetjes Pauline

Terug
Bovenaan