nageltjes

hoi sylvia, in het begin heb ik ze geveild,. nu knip ik ze. ik doe het meestal als ze boven op de commode zit, haar handjes vasthouden en dan knippen. ze vind het niet echt leuk, maar ja het moet toch gebeuren.
dus ik zal beginnen met vijlen (kan er niet zo heel veel misgaan)
 
Je kan het beste een kartonnen vijl gebruiken voor zo'n kleintje. Leg je kindje op je opgetrokken knieen met het gezicht naar je toe en pak dan een handje om te vijlen.
Succes!
 
Je kan het beste een kartonnen vijl gebruiken voor zo'n kleintje. Leg je kindje op je opgetrokken knieen met het gezicht naar je toe en pak dan een handje om te vijlen.
Succes!
 
Als ze zo klein zijn, de nageltjes vijlen.De nageltjes zijn nog zo dun, dat gaat vrij makkelijk met een vijl.

Later met een nagelschaartje.
En ik waarschuw alvast maar, je zal een keertje een stukje vel meeknippen. Ik vond het erg zielig en nam het mezelf kwalijk. Maar volgens mij gebeurt dat iedereen wel een keer.
Ik knip haar nagels als ze slaapt, want anders lukt het echt niet.
 
hahah @ Deedee, ik heb bij allebei mn dochter een keer in de duim geknipt. En mn oudste heeft toen zelfs bijna de pleister opgegeten.... Ze hadden het allebei zelf niet eens door....
 
Terug
Bovenaan