Nageltjes

Ik ben benieuwd hoe jullie het met nagels knippen doen.
Die van Ruben doe ik nog steeds vijlen met een kartonnen vijltje maar ik moet dit bijna iedere dag doen omdat er steeds weer scherpe haaltjes aanzitten waarmee hij zijn gezicht open krabt.

Doen jullie de nagels knippen of vijlen?? en hoe vaak doe je dat dan?

x mirjam

ik doe het met een nagelschaartje als ze slaapt. Soms ook met een nagelknipper. En ik doe het eigenlijk elke week. Bij Emi groeien ze snel en ze krast zichzelf nogal veel dus moet het goed bijhouden.

Liefs Peet

Wij knippen tegenwoordig, het groeit zo hard! Ongeveer 1x in de week krijgt mevrouw een manicure tijdens de fles en tussendoor een enkele keer even scherpe randjes vijlen, maar is nog niet echt nodig geweest.

Hier ook met een knippertje als meneer op schoot zit bij me, lekker vooruit te kijken (lees: tv aan het bestuderen). Vijlen lukt me niet bij hem. Knippen gaat prima.

Hoi hier knip ik met de nagelknipper 2 keer per week de nagels na het badderen. Dan zijn ze lekker zacht en makkelijker te knippen.
Ze groeien hier onwijs hard, is niet normaal.

Ik vijl haar nageltjes als ze slaapt. In ieder geval 1x per week of vaker als ze scherpe nagels of haaltjes heeft. Knippen als ze slaapt is inderdaad ook wel slim. Als ze wakker is, is ze echt veel te druk!

Onze man is ook pittig druk, maar kan goed zijn nagels knippen. Als ik het maar met het knippertje doe en goed zijn hand of voet vast houdt. met het normale knippertje doe ik het niet, daar is hij te bewegelijk voor en vijlen duurt me te lang

Terug
Bovenaan