"naief?" wordt strak gecontroleerd

Heb jullie gevonden hihi. Twee weken geleden voor de 1e controle bij de gyn. geweest en gelukkig was ik idd. zwanger en zoals ik zelf al dacht 25 februari uitgerekent. Toch weer erg gaaf om te zien zo'n kleintje in je buik heel bijzonder.
Maar omdat ik bij de oudste een slechte en te kleine placenta had moet ik nu al om de 2 weken naar de gyn. die de groei extra in de gaten gaat houden zodat ik nu hopelijk geen te klein en te vroeg kindje krijg. Ook wil hij dat de 20 weken echo in het Sophia kinderziekenhuis wordt gedaan en als de groei gaat achterlopen zullen de cotroles daar verder worden gedaan. Maar goed we gaan ervan uit dat deze keer alles goed gaat en het is ook wel een fij idee dat de kleine zo goed in de gaten word gehouden. Een leuke bijkomst is dat ik veel echofoto's zal hebben want deze gyn. geeft altijd foto's en ook meerdere (was bij de oudste ook).
Ik had hier niet opgerekent en ben dus ondanks wat er met de 1e is gebeurt toch "naief"de zwangeschap ingegaan en daar ben ik toch blij om, want ik had verwacht dat wat onrustiger mee om te gaan .

groetjes Danielle mama van Kyllian

Lieve danielle,

Wees maar blij met die extra controlles.. zo wordt de kans dat er iets mis zal gaan alleen maar kleiner...Ik loop nu ook bij de gyneacoloog vanwege mijn eigen handicap, het feit dat het hellp syndroom veel voorkomt in mijn familie en omdat mijn bmi nét iets te hoog was... ook ik wordt dus extra gecontrolleerd en het geeft mij een enorn gerust gevoel.
En ja de extra grote hoeveelheid echofoto's is ook zeker mooi meegenomen... Ik zit nu in week 14 en heb al 2 mapjes met foto's!

Geniet er maar van en laat alle zorgen varen...

Liefs Nicky

Terug
Bovenaan