Najaars plannen?

Hai, wat zijn jullie najaarsplannen?

Jesse, mijn moeder en ik gaan een weekje naar terschelling, daar heb ik veel zin in.
Mijn vriend komt misschien een paar dagen mee, maar hij heeft net een nieuwe baan. Dus de hele week mee is niet mogelijk.
Mijn zusje komt ook een paar dagen.

Gr Linda

Ik ga met mijn zusje een weekendje naar Valkenburg. In een hotel in een kasteeltje vlakbij en dan heerlijk naar de kerstmarkten in de grotten in Valkenburg.
Henk en ik vonden dat ik er echt even alleen uit moest. Zie ook mijn berichtje van vandaag.
Wel gek zonder Maaike maar Henk en zij gaan zich vast ontzettend vermaken met elkaar ze is ontzettend gek op haar papa dus.

Groetjes
Inge

hihi grapje linda!! Maar inderdaad nee, wij hebben geen plannen omdat we onze jongste best nog klein vinden om mee te nemen. En dan is thuis blijven toch wel erg handig. Je hebt alles binnen handbereik! Aan het eind van mijn ouderschapsverlof (februari) willen we wel een weekje weg.

Hartstikke leuk dat je met je moeder op vakantie gaat! En voor Jesse natuurlijk ook heel leuk.
Alvast heel veel plezier en lekker uitrusten!

Groetjes Babybelle

Wij hebben in november een weekeindje weg met mijn schoonfamilie. Mijn schoonouders zijn dan 40 jaar getrouwd. Heb er wel heel erg zin in!!

Verder wilden mijn man en ik ook nog een weekeindje samen weg, of eind dit jaar, of begin volgend jaar. Want als de baby er is, komt het er voorlopig niet meer van.

Terug
Bovenaan