Nakomertje ;) effe voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi, Ik ben Dreetje, 32 jaar, getrouwd en 2 heerlijke zoons van  6 en 8 jaar.

We hebben  in het voorjaar besloten dat we toch nog wel heel graag nog een klein hummeltje erbij wilden. Dokter geweest en hij raadde ons aan om toch even te wachten na het stoppen met de pil. Zo zijn we in september serieus eraan begonnen. Helaas kreeg ik een spontane abortus. Nu wacht ik weer op het spannende moment..pfff wat is dat afzien.... 3 december weet ik hopenlijk meer....

Beetje misselijk, beetje prikkelbaar, beetje  moe, alles stinkt.
Maar ja dat zou ook gewoon een griepje kunnen zijn nietwaar?!

Heey Dreetje,
Spannend he, deze dagen?! Ik zelf moet nog tot 13 dec. wachten....
Maar leuk joh, gaan voor een 3e kindje. Lijkt een beetje op mijn verhaal
Ýk ben 31 en heb een zoon die in jan. 8 jaar wordt en een dochter van 6 1/2 jaar!
Zo zou heel leuk zijn he, zo'n klein hummeltje erbij!

Succes met wachten deze dagen!

Esther.

Een nakomertje vond ik altijd leuk om te zijn

Ik scheel met me ene zus 10 jaar en met de ander 7
ik werd altijd verwend door ze

natuurlijk vond ik het vroeger niet leuk als hun al   ergens heen mochten en ik
mocht niet mee
maar later begreep ik het waarom

IK heb het altijd leuk gevonden ik had eigenlijk 3 lieve moeders

gr natasja
(((25 jaar 4 weken en 4 dagen zwanger van nr 2)))

Thanks voor jullie gezellige woorden!

Ja... pfff... ik word gek van de stress...voel ik wel wat ...ben ik nou echt misselijk... voelde ik dat bij mn 2 andere kids ook.... ik weet het niet meer...

Ik wou dat ik kon toveren... elke keer bang dat ik  nu al ongesteld word... met 27 dagen ipv 29-30...

Wat kan je jezelf gek maken he? En je dan voornemen, nee ik laat het gewoon komen ik ga niet piekeren ik moet er niet te veel mee bezig zijn.... IK KAN NIET ANDERS!  Denk er de hele dag aan..zucht! Lekker wegdromen...

Ook best spannend als het wel echt zo is... de twee oudste zijn nu best al zelfstandig... ontneem ik hun dan niks- of zou het toch een toegevoegde waarde voor hun zijn... geen idee hoe het werkelijk voor hun zal zijn. Als ouder hoop  je gewoon dat het een goede beslissing is....  

Vanmorgen een test gedaan... 2 streepjes (Etos eigenmerk) dus positief....
Jippie Zwanger!
Nu afwachten...

Wat me deze keer echt opviel was dat ik mn buik beschermde... dat heb ik bij die andere keren helemaal niet gehad... en nu sprong een vriendje van mijn zoon tegen me aan en ik gooide hem meteen van me af... als reflex...herkenbaar?

ja , Heel erg herkenbaar, ben zelf nu pas zwanger van onze vierde (nakomertje, jongste is dan 5 en de oudste 7), het is zelfs of ik nu veel bezorgder ben dan bij de andere, steeds als ik weer iets voel dan denk ik; het gaat toch wel goed daarbinnen.Ik let ook veel meer op, dat maar niks mis kan gaan. Ben nu trouwens 7 weken en 3 dagen.

Groetjes en veel succes, Mieppie

Terug
Bovenaan