Nala, Ils en Jessy

He meiden,

Gisteren een Cb test gedaan en ik was toch redelijk overtuigd een + te zien. Vandaag een Predictor test gedaan en deze was negatief. Ik ben heel erg vroeg geweest met testen dus misschien is er nog hoop.....

Sterkte morgen.

Danielle

Hoi,

Dan word je wel weer aan het twijfelen gebracht, he. De ene positief en de andere negatief. Maar wat je zelf ook aangeeft, het is misschien toch wel even te vroeg om te testen. Een dag na je NOD geven de meeste testen pas een duidelijk resultaat. Maar als de ene al een plus aangeeft, dat wil toch wel wat zeggen,denk ik, want zo'n test regaeerd toch op stoffen die met een zwangerschap in je lichaam zitten.

Nou, nog heeeeeeeel even volhouden.

Ik hou je op de hoogte vandaag, maar ik ga nergens vanuit (al heb ik natuurlijk wel een kleine hoop).

Gr. Ils

hoi daniele,de test van predictor is niet zo gevoelig als die van cb.heb dit zelf ondervenden.de test van pred was neg en de test van cb was pos was toen twee dagen over tijd ben inmiddels 19 weken zwanger.dus als je weer wil gaan testen gebruik dan cb.succes dec moed gea

Hoi Daniele ( en de andere meiden niet te vergeten )

Ik heb gisteren ook een test gedaan met predictor en deze was ook negatief.
Ook ben ik nog geen ongi dus afwachten maar in de hoop op goed nieuws.
Sterkte voor iedereen.

Nala.

Dank je Gea, dit geeft hoop!!!

Nala, ik hoop het ook voor jou, zoals Gea hierboven schrijft is een CB wel gevoeliger???

Ils, Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik wil het verder nog niemand vertellen dus ik ben blij dat ik m'n forumvriendinnen heb.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan