Nala, Monique, Danielle, Jessy

Goedemorgen allemaal,

Ik had gister mijn NOD. Nu een dag later ben ik nog steeds niet ongi geworden. Ik heb net een CB test gedaan, maar die gaf aan dat ik niet zwanger ben. Omdat ik al eerder op het Forum heb gelezen dat de CB test behoorlijk goed en snel aangeeft of je zwanger bent of niet, dus ga ik ervan uit dat mijn ongi er ieder moment aan kan komen. Ik ging er net vanuit dat mijn cyclus precies 28 dagen was en nu word dat weer langer????????

Jessy je leest dus dat we allebei precies in het zelfde schuitje zitten. Ik snap er weinig meer van.

Danielle ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat je zwanger bent hoor, Misschien nog een beetje vroeg maar GEFELICITEERD.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Ils

He Ils,
Ik behoor wel niet tot de geadresseerde maar wilde toch effe wat zeggen, sorry typen. Ik wil je geen valse hoop geven maar de cb testen schijnen toch niet altijd zo goed te zijn. Van mijn collega's zijn er een aantal die ook 'n negatieve cb test hadden maar heel kort erna een positieve prediktor test.
Had je de digitale test? Zou het toch nog 'ns proberen over een paar dagen! En daarbij hebben veel vrouwen pas een positieve thuistest na een aantal dagen overtijd. Ben je normaal altijd regelmatig?
Blijf nog even hopen!

Liefs Anne
Zal duimen!

Terug
Bovenaan