Nalekken uit borsten

Hallo dames
In mart ben ik  gestopt met bortsvoeding; ging al een tijdje niet zo goed meer en opeens had ze niet meer genoeg; pakte de borst niet meer maar bleef brullen van de honger.... Jammer maar helaas.
Nu kan ik tot op de dag van vandaag nog druppels melk uit mijn tepels masseren. Is dit normaal?
Groetjes Ylona

hoi
ik heb bij beiden fles gegeven wel 2 x geprobeerd borst
bij mijn zoontje verschrikkelijke stuwing gehad
en toen zeiden ze tegen mij je moet het niet stimuleren

dus volgens mij kan je het beter niet wegmasseren dan blijft het komen
mar wacht maar op antwoord van borstvoedings mama s
denk dat je daar meer an heb
gr marijke

Ik geef nog steeds borstvoeding, dus heb zelf ook geen ervaring hiermee, maar volgens mij kun je nog heel lang nadat je gestopt bent nog melk aanmaken (en dus druppeltjes melk uit je borsten krijgen).
Stel je vraag eens op www.borstvoedingsforum.nl daar zijn genoeg mensen die het weten.

Karin, mam van Hannah (20-11-2006)

wees gerust ik heb het ook nog steeds wordt er gek van en nog van die harde schijven kan gewoon nog niet op me buik liggen me kleine is 16mei geboren heeft 2w borst gekregen en had geen voeding meer helaas dus stopte ik en ook omdat ik ontstekingen had

Eens maar nooit meer. Wat een drama was dat om borstvoeding te geven. (ik dacht altijd, het hoort erbij!!!!) Na 1 nacht had ik al kloven, dag 2 gaf ik al volledig melk en dag 3 leek ik wel Tatjana. Wat een pijn wat een pijn. Na 1,5 week ben ik gestopt want ik zat te gillen en te janken want het deed zooooo zeer en nu na een half jaar geen borstvoeding te hebben gegeven komt er af en toe nog steeds melk uit. Ik word er gek van. Er zit dus nog steeds wat in en dat terwijl er al niets meer van de 'volume' over is.

Ik heb zelf geen bv gegeven, maar ben direct op de fles overgegaan. Maar volgens mij moet je idd je borsten niet stimuleren, dus niet masseren. Want dan blijf je de bv stimuleren.

Terug
Bovenaan