Namen bedenken..

We zijn volop bezig met namen bedenken omdat we bij de eerste al snel een meisjesnaam hadden maar geen jongensnaam!
Nu weer hetzelfde probleem..vooral de jongensnaam is moeilijk.
We hebben al een dochter die LYNN heet, wat is daar mooi bij?

Xxx
 
Nee want daar twijfelde we tot aan de geboorte mee(toevallig was dat sem), we hebben geluk gehad dat het een meisje werd.
Dat gaat me dus niet gebeuren daarom zoek ik nu al een paar namen.
 
Nee want daar twijfelde we tot aan de geboorte mee(toevallig was dat sem), we hebben geluk gehad dat het een meisje werd.
Dat gaat me dus niet gebeuren daarom zoek ik nu al een paar namen.
 
Nee want daar twijfelde we tot aan de geboorte mee(toevallig was dat sem), we hebben geluk gehad dat het een meisje werd.
Dat gaat me dus niet gebeuren daarom zoek ik nu al een paar namen.
 
Nou dat is wel weer overdreven he.. stomme forum soms ook!

Had zelf;

Lynn en Lucas
Lynn en Aimy
Lynn en Myra
Lynn en Isa
Lynn en Nora
Lynn en Tijn

Manlief wist het niet goed..
Nogmeer tips voor namen want dit is toch niet je-van-het..
 
Hmmm, jongensnaam vind ik ook altijd moeilijk, mijn dochter heet Fenne.

Lynn en Dean
Lynn en Vince
Lynn en Faye
Lynn en Isis
Lynn en Jade


Ik zou het voor de rest ook even niet weten, wij weten nu wel een jongensnaam, ik ga er ook van uit dat het jongen wordt want de vorige keren hadden we bij de eerste een meisjesnaam en werd het een meid, bij de tweede een jongensnaam en werd het een jongen bij de derde een meisjesnaam en werd het weer een meid en nu.............hebben we een jongensnaam. Ik hoor het over een week of 12 wel bij de echo.

Groetjes
 
ik zou gaan voor mary (vind ik eg mooi) en voor een jongentje tijn alleen zou ik het dan met een griekse Y doen en dubbel n "Tynn" gewoon omdat het dan leuk is dat ze allebei eindigen op ynn.

Lynn en Tynn
 
Terug
Bovenaan