namen checken! erg leuk!!

hoi Meiden!

een leuke site om te kijken hoe vaak jou naam de afgelopen 12 maand aan een kind is gegeven! ik las het op het novemberforum! erg leuk

www.babynamen.nl/?page=babynamen⊂queryoccurance

Liefs Jenny

Hoi,

Super! Ik heb het geprobeerd, onze eerste keus zijn er maar drie! En de naam die we eigenlijk eerst hadden waren er 125!! Erg Leuk dus! Nu toch een unieke naam dus!

Groetjes!

Wij hebben onze meisjesnaam al jaren. Het is een naam uit de letters van mijn eigen naam. Helaas is hij steeds meer gebruikt en zijn er volgens die site nu 407 meisjes met die naam, hahaha. Gelukkig kennen ze de naam niet zo bij ons.

Onze jongensnaam komt 349 keer voor.

De naam Dean is 192 keer gegeven.

Groetjes,
Nelly.

Ik had het al gezien op het november-forum en natuurlijk ook gelijk even gecheckt!
Onze oudste zoon heet Dimas, die was geloof ik 2x gegeven vorig jaar. Onze dochter heet Luna (die naam hadden we al jaren vaststaan), die was wel heel wat vaker gegeven. De naam die we nu hebben voor onze 3e (een meisje) is geloof ik ook 2x gegeven vorig jaar als ik het goed heb onthouden.
Ben wel benieuwd naar de namen die we allemaal hebben bedacht!

Groetjes, Michele (38+2 van de 3e)

Hai

ik heb hem zelf ook gedaan natuurlijk anders had ik de link er niet opgezet!
onze oudste meid heet Ismay en die naam is 9 keer gegeven afgelopen jaar! onze jongste (nu nog) heet Noa Lyn en die is maar 1 keer gegeven!!!
de naam voor onze 3e meid is wel ergens in de 200 keer gegeven dus niet zo uniek! maar ja die naam hadden we al vanaf het begin in ons hoofd voor een zoon! maar nu we onze 3e meid verwachten hebben we de naam toch gekozen! kan namelijk voor beide!
ben erg benieuwd naar al onze namen!!!!

Liefs Jenny (38 weken)

hey meiden,

Ik heb ook ff gecheckt en eigenlijk wist ik het wel, wij hebben een naam uit de top 10, al 636 keer gegeven...
Maar we vinden het zo'n leuke naam dat we hem toch gaan geven.
Ik ben erg benieuwd naar jullie orginele namen.

xx natascha37w1d

Terug
Bovenaan