Namen en vernoemen

<p>Hallo allemaal.</p><p> </p><p>Wij zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje echter staan wij nu voor de lastige keuze wel of niet vernoemen.</p><p>Wij zouden het vernoemde deel als 2e naam gaan gebruiken. Maar wel op de ouderwetse manier maar wiens kant het gaat. Dus vij een meisje naar mijn vriendin en bij een jongetje naar mij.</p><p> </p><p>Bij een meisje zijn we er wel uit maar bij een jongen komen we niet erg ver.</p><p>Ik heb een opa maar die is al 2 keer vernoemd binnen de familie dus die sla ik over ik heb een vader wiens naam Anne is alleen de naam letterlijk overnemen word hem ook niet omdat mijn zus haar zoontje ook naar hem vernoemd heeft. Een broer heb ik niet dus die optie valt ook weg.</p><p>Dus zouden we dan Anne blijven maar zoals eerder gezegd letterlijk overnemen word hem niet en willen we ook niet.</p><p> </p><p>Vraag is nu hebben jullie nog ideeën over de 2e naam? On het bijpassend te maken de eerste naam zou of Erwin of Lorenzo worden.</p><p> </p><p>Alvast bedankt voor de support! (Maandag horen we bij de 20 weken echo of het een meisje of jongetje is we zijn dan 21 weken zwanger)</p>
 
Wij combineren de namen van de moeders (oma's) bij een meisje en de namen van de vaders (opa's) bij een jongen. Dus geen letterlijke vernoeming. 
 
Wij combineren de namen van de moeders (oma's) bij een meisje en de namen van de vaders (opa's) bij een jongen. Dus geen letterlijke vernoeming. 
 
Wij combineren de namen van de moeders (oma's) bij een meisje en de namen van de vaders (opa's) bij een jongen. Dus geen letterlijke vernoeming. 
 
Terug
Bovenaan