Namen gezocht voor jongen en meisje!!!!

Ik ben nu 14 weekjes zwanger en beetje aan het rond kijken voor een naam voor ons tweede wondertje!
Het moet ook wel beetje passen bij mijn dochtertje Yara!

Voor een meisje vind ik Fay erg mooi,
Of Noa maar zitten al twee bij Yara op de groep die Noa heten,
Mijn man vind Luna erg mooi of Merlene ( met streepje boven de e)
Voor een jongen vind ik Lyam erg mooi ( vind mijn man niks)!
Finn vind ik ook wel mooi.
Van vinden jullie van deze namen? En verder nog tips????????
 
Nee, heb het ooit wel eens gezien! Maar daar komen de namen niet weg haha!
Voor mij staat voor een meisje Fay wel op nummer 1 en voor een jongen Lyam. Maar goed nu nog eens worden met mijn man haha! Wij hadden voor de eerste de jongensnaam al vanaf het begin en ik had een meisjesnaam maar daar was mijn man ook niet hellemaal mee eens. En toen met 34 weken kwamen we op Yara........ Dus we hebben nog even haha!
 
he meis, wij hadden dat ook gelukkig wordt voor een jongen nog het zelfde als de eerste , alleen voor een meisje hebben we als eerste naam wel gevonden alleen of we 2 de en 3de naam doen weten we niet, omdat de oma's al bij de eerste in voor komen en graag de opa's ook willen maja daar zijn we nig niet over uit hahaha,

vind lyam een hele mooie naam, en voor een meisje vind ik bij yara vind ik noa heel mooi, fay niet zo vind ik zo'n elven meisje maja ieder zijn smaak, onze dochter heet sharon.

s6 met de keuze te maken, je kan ook kijken wat de betekenis van yara is of welk land en probeer daar het 2de kindje ook misschien bij te passen.

liefs
 
Mijn middelste dochter heet fay en is een schat!
(wel een ontzettende boef)
doen dus...
de andere heeten trouwens Zara en Liv. Nummer vier is onderweg en wij vinden het ook lastig om een naam
te verzinnen. We wachten even af of het een jongen of meisje is. Scheelt weer de helft zoeken
(nog drie weekjes dan weten we het!)
groetjes en succes
 
Hoi Hoi,

Altijd lastig die namen maar ook heel leuk toch?
Wat dacht je van Nora of Mara voor een meisje en misschien Ryan of Roan voor een jongen?
Ik weet het ook niet hoor maar misschien een idee.

Succes met kiezen!!!!

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan