Namen gezocht

Wij weten niet wat het geslacht is van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje genaamd Noa (Chantal).

Als ons tweede kindje een meisje wordt het Yara. En als het een jongetje wordt gaat hij waarschijnlijk Kyan heten.

Maar nu ons probleem, we moeten een tweede naam hebben bij deze namen! We komen er echt niet uit! We hebben een lange achternaam die begint met O, dus we willen geen namen die eindigen op een O. Ik vind zelf hele lange of engelse namen ook niet zo mooi.

Wie kan  ons helpen? Oh ja, en vinden jullie deze namen leuk en bij die van onze dochter passen?

hallo tina

ik vind kyan of yara wel passen bij noa.
hoe kom je aan chantal? gewoon of na afleiding van een familie lid?
en noem je het kind noa chantal of noem je die naam nooit.

onze dochter heet iris marlies tinie wendy.
vernoemd na oma's en peettante.

als we een zoon krijgen krijgt hij de namen van zijn opa's als doopnamen

en als we een dochter krijgen de de namen van de peettante's als doopnaam.

als tweede naam gewoon zo zou ik niet weten wat je pakken moet.
lijkt me moeilijk.
groeten petra

Ik vind Yara en Kyan erg leuke namen en ze passen zeker bij Noa. Maar  de tweede namen zijn natuurlijk wel lastig vooral omdat je er niet echt specifieke eisen bij hebt. Wil je gewoon een naam erbij voor de leuk?
Hier zijn mijn suggesties... wie weet heb je er wat aan!

Yara Sofie
Yara Feline
Yara Esmee
Yara Dominique
Yara Fenne

Kyan Laurent
Kyan Rajen
Kyan  Patrick
Kyan Steffen

Succes ermee!
groetjes Lies,

We zoeken gewoon een leuke tweede naam, dus geen vernoeming. Die gebruiken we eigenlijk alleen bij officiele documenten e.d. verder niet. Ik vind zelf Yara Elise leuk, maar dit vind hubbie helemaal niks. Hij gaat voor Yara Nicole (omdat dat ook een franse naam is), maar dat zegt mij weer niet zo veel.Voor een jongen is het helemaal een drama! Hij vind echt niks leuk. Behalve Yoran, dat vinden we allebei een leuke naam, maar dat klinkt niet bij Kyan. Moeilijk, moeilijk!!

Terug
Bovenaan