namen,namen en nog eens namen...HELP

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
wij hebben al 2x een meisjesnaam in gedachten gehad maar zijn het er toch nog niet helemaal over eens...

Wat is een leuke meisjesnaam bij Faye (spreek uit fee)...
Ik hoor het graag!

Dominique

Sue (Spreek uit Soe)
Hope (maar misschien een beetje te hippie, net als Summer en Skye)
Lente
Puk
Megan

Succes!
Groetjes Kirsten mama van Tyche

Lynn
Britt
Tess

Of hoeft het niet perse een naam met 1 lettergreep te zijn?

Groetjes, mv Isabel

Hoi, alvast bedankt!!! Nee hoeft niet perse 1 lettergreep te zijn,maar toch komen we daar het vaakst mee. Als jullie nog meer weten hoor ik het graag!!
Dominique

hallo ik was hier even aan het lezen en zag jou berichtje staan, ik ben inmiddels bevallen van een zoon, maar als wij een meisje hadden gekregen had ik haar ook Faye genoemd ik vind dat zoon toffe naam!!! wat ik er wel leuk bij vind staan is Valery of Valerie maar ja dat vind ik he hahahahaa groetjes patricia mama van chez

hoi
er zijn natuurlijk zoveel leuke namen.
ik zou paar schrijven die in onze top  15 hebben gestaan alleen niet de naam die mijn baby krijgt als het een meisje wordt

dyanthè
dionne
esmee
aimeè
kayley
ismay
ivana
melinthia
joan
rochelle
natalie

zelf hou ik van aparte namen en die apart geschreven zijn, maar das voor ieder verschillend.
de baby van mij krijgt 2 namen en de tweede is vernoemd, een eigen aan elkaar gezette naam van beide oma's
oma's heten gina en anneke daar van heb ik gemaakt Gianne( spreek je op zijn engels uit)
vond ik wel grappig

Noa, Lenthe, Sam, Isa, Vlinder, Puk, Ninthe, Madelief, Sofie, Fleur, Eva, Eef, Floor en Isabel uiteraard! zo heet mijn dochter. Heb op het laatst getwijfeld tussen Isabel en Faye, maar vriendlief wilde niet meer wisselen van naam. Ach wie weet bij een volgende.

Groetjes m v Isabel

Hallo allemaal, alvast heel erg bedankt, er zitten hele leuke namen tussen!! Hier kan ik zeker wat mee. Zo kom je ook nog eens op andere ideeen!!

Groetjes Dominique

Terug
Bovenaan