namen namen namen

werd ff gek van mezelf haha in plaats van weg te strepen heb ik erook paar bij geschreven.
zijn er niet over uit.
althans nog niet. geeft natuurlijk ook niet komt van zelf wel.
en nu nog iets kennisen van ons hebben een leuke jongensnaam zo heet hun zoon, maar ja toch een beetje raar om die ook te gebruiken mocht het een jongetje zijn.
dus er wat anders voor bedacht, maar hmmm weet niet of ik dat wel zo vind.
zij hebben kyano
en dit had ik gezocht
réano
déano.
en dan nog meer namen in mijn lijst
silvan nog steeds favoriet.
déwan dayron selwin rivan ferrin jarno

Ken een kindje die Rivan heet. Is echt een schatje! zeker aan te raden ;-). Wij hebben de namen al helemaal klaarliggen voor beide geslachten. Ging heel makkelijk :D

ook leuke namen elisemier
de 2 eerste alleen niet voor ons weg gelegd i.v.m. doet aan iemand denken.
ferron heb ik gisteren op lijsje gehad ook leuk hebben we alleen weer van afgezien :)
en kian vind ik ook een leuke mooie naam!
alleen zo heet de hond van me ouders hhahahaha
toevallig zeg.
maar zijn leuke namen die je noemt!
groetjes
oja wij hebben ook nog een vervanger voor kyano
kyaro die vinden we ook leuk

ow haha nee dan noem je je kind niet zo... ik vind Max en Boris ook leuke jongensnamen maar ik zou mn kind ook nooit zo noemen want mijn broer en mijn zus hebben allebei een hond die zo heten...

nou makkelijk als je een vervanger hebt die je ook leuk vind! en idd als je aan iemand moet denken die je niet mag ofzo dan noem je je kind niet zo! heb ik ook met bepaalde namen ;)!!

succes als je nog verder moet denken ;)!!

Hihi, luigi... Wat grappig... Zo noemt mijn zoontje Bowen (ook een apparte naam trouwens), de beeb in mijn buik. Dit omdat graag Mario op zijn ds en de wii speelt!!!! Danique noemt de beeb Pino!!! Grappig!!

Terug
Bovenaan